بازیگر پاورچین دوباره ازدواج کرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران : حسن شکوهی بازیگر سریال پاورچین و فیلم سینمایی توکیو بدون توقف، با انتشار عکسی خبر از ازدواج مجدد خود داد.

بازیگر پاورچین دوباره ازدواج کرد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از همگردی ،او که سابق بر این عکس هایی از همسر اول به همراه عروس و نوه اش را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته بود، گویا از همسرش جدا شده و دوباره ازدواج نموده است.همسر جدید او ساناز هرندی منشی صحنه است.

ساناز هرندی، منشی صحنه سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی ماه و پلنگ، فیلم سینمایی دو عروس و فیلم سینمایی یک کیلو و بیست و یک گرم فعالیت داشته است.

حسن شکوهی (متولد2 خرداد 1350 در تهران) بازیگر ایرانی است. وی علاوه بر بازیگری مدیر فراوری فیلم های سینمایی و تلویزیونی نیز بوده است.

از جمله تجارب سریالی و سینمایی او میتوان به این موارد اشاره نمود: شب های برره،پاورچین،به کجا چنین شتابان، توکیو بدون توقف،باغ آلوچه،عینک دودی و ...

عکسی خانوادگی از حسن شکوهی با همسر اول

او در شرح عکس بالا نوشته است: سلام به همه سروران گرامی منو خانواده عروسم نوه پسرم و همسرم برای تک تک شما سروران بهترین ها رو براتون آرزو دارم زنده باشید

او هفته گشته عکسی از نوه اش را نیز به اشتراک گذاشته است:

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1618

به "بازیگر پاورچین دوباره ازدواج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر پاورچین دوباره ازدواج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید