توسعه گردشگری باید با رعایت کامل تمام مقرارت دینی باشد

به گزارش مجله نایس پاتوق، رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه گردشگری باید با رعایت کامل تمام مقرارت دینی باشد.

توسعه گردشگری باید با رعایت کامل تمام مقرارت دینی باشد

با ما همراه باشید تا با بهترین قیمت تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، حجت السلام سیدابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سوم بهمن ماه در ادامه سفر خود به یزد با حضور در جلسه شورای اداری، با بیان این که مسئولان باید بدانند که راه خدا از میان خلق می گذرد، اظهار کرد: برطرف احتیاج مردم زمینه موهبت الهی است.

وی اضافه کرد: مدیریت کارآمدی که در عهد نامه مالک اشتر ترسیم شده است خدمتگذاری را برای مردم شیرین می نماید.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به بیانات رهبری در نماز آدینه تهران، گفت: رهبر انقلاب فرمودند ایران قوی باید با اقتدار کامل در دنیا خودنمایی کند و این مهم با نظام مالی قوی، عدالت اجتماعی قوی و جامعه ای قوی محقق می گردد.

رئیسی با بیان این که مدیران و دست اندرکاران نظام اسلامی باید با برنامه ریزی قوی و متفاوت زمینه ایران قوی را بیش از پیش فراهم نمایند، توضیح داد: مدیریت جهادی لازمه تحقق اهداف ایران قوی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که افزایش مهاجرین در استان یزد اقتضای راهبرد جدی را در منطقه می نماید، گفت: ما باید مسئله مهاجرت را با راهبرد روشن تنظیم و نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کنیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به ضرورت احصاء خلع های قانونی در حوزه مدیریت آمار مهاجرین در استان یزد، اظهار کرد: مهاجرین ارتباط مستقیم با توسعه یا عدم توسعه فرهنگی، مالی، اجتماعی و امنیتی دارد.

هماهنگی بین مدیران فرصت مناسبی برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش استان یزد است، گفت: مدیران باید فارغ از هرگونه حاشیه سازی نسبت به ایجاد راهکارهای پیشرفت همه جانبه اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه در استان یزد زمینه کار دانش بنیان به خوبی وجود دارد، اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان باید بیش از پیش مورد حمایت مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرند.

رئیس قوه قضائیه ظرفیت علمی و آموزشی استان یزد را فرصت مناسبی برای توسعه همه جانبه دانست و اعلام کرد: دانشگاه ها باید نقش خود را در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا نمایند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که توسعه گردشگری باید با رعایت کامل تمام مقرارت دینی باشد، گفت: خوشبختانه گردشگران زیادی هستند که حاضرند با رعایت قوانین کشور، ایران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 672

به "توسعه گردشگری باید با رعایت کامل تمام مقرارت دینی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری باید با رعایت کامل تمام مقرارت دینی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید