تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس در برابر ضربه و خط و خش

به گزارش مجله نایس پاتوق، گلکسی نوت 10 پلاس در حال حاضر بزرگ ترین گوشی هوشمند از سری نوت است که سامسونگ تاکنون ساخته. یک نمایشگر 6.8 اینچی تقریبا بدون حاشیه که از زیبایی مثال زدنی برخوردار است. اما آیا سامسونگ گوشی زیبای خود را آنقدر مقاوم طراحی نموده تا در برابر خط و خش و ضربه های احتمالی در امان باشد؟ می توانید تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس را در ویدیوی بالا مشاهده کنید.

تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس در برابر ضربه و خط و خش

به طور کلی گلکسی نوت 10 پلاس از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. هردو بخش جلویی و پشتی دستگاه از گوریلا گلس 6 ساخته شده است، اما سال جاری سامسونگ از کارخانه این گوشی را به محافظ صفحه نمایش هم مجهز نموده است.

همانطور که مشاهده کردید، هم بخش جلویی و هم بخش پشتی گلکسی نوت 10 پلاس با سختی سطح 6 خراش برداشتند. اما جالب است حتی با سختی سطح 7 که خراشیدگی نسبتا عمیقی نیز روی بدنه ایجاد کرد، عملکرد حسگر اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر تحت تاثیر قرار نگرفت و به همان سرعت و دقت قبل بود.

در رابطه با قلم S-Pen گلکسی نوت 10 پلاس باید به این نکته اشاره نمود که اگرچه سامسونگ هرسال این قلم را با ویژگی های جدیدی مجهز می نماید، اما جنس بدنه آن همچنان از پلاستیک است که با یک فشار ساده می شکند. البته از آن جایی که این قلم از ضخامت بسیار کمی برخوردار است، انتظار مقاومت بالایی نیز از آن وجود ندارد اما سامسونگ حتما باید فکری به حال تقویت بدنه این قلم کند.

در بخش مربوط به تست خمیدگی نیز گلکسی نوت 10 پلاس کاملا سربلند خارج شد. محصولی که ثابت کرد نه تنها از زیبایی و ظرافت بسیار بالایی برخوردار است، بلکه مقاومت فوق العاده ای نیز در برابر فشارهای وارده از خود نشان می دهد.

در مجموع نوت 10 پلاس را باید یکی از بهترین گوشی های سال 2019 دانست که علاوه بر ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری متعدد، از کیفیت ساخت بسیار بالا و ظرافت و زیبایی مثال زدنی نیز برخوردار است.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 309

به "تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس در برابر ضربه و خط و خش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس در برابر ضربه و خط و خش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید