تذکر الهام فخاری به شهرداری تهران؛ جان کارمندان و مراجعان در خطر است

به گزارش مجله نایس پاتوق، تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران نسبت به بی توجهی شهرداری تهران نسبت به رعایت پروتکل های کرونایی در زمینه حضور کارمندان در محل کار و خدمات از راه دور به شهروندان، تذکر داد.

تذکر الهام فخاری به شهرداری تهران؛ جان کارمندان و مراجعان در خطر است

الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه در سخت ترین روزهای فراگیری بیماری کووید-19 و در حالی که قرنطینه می تواند به این موج خاتمه دهد، شهرداری تهران در مناطق و معاونت ها و سازمان ها از دورکاری کارمندان پرهیز و یا به شکل سلیقه ای به اجرای آن پرداخته است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به گذشت بیش از یک سال از شروع بیماری کرونا، معتقدست معاونت منابع انسانی نتوانسته به شیوه ای برای خدمت رسانی در شرایط کرونا با کم ترین حضور اداری برسد و همچنین این سازمان پیروز نشده زیرساخت های مورد احتیاج برای خدمت دهی به مردم به وسیله اینترنت را فراهم کند و مردم مجبورند برای هر موضوعی به صورت حضوری به شهرداری مراجعه نمایند.

در تذکر فخاری به شهرداری تهران آمده است: جان کارمندان شهرداری همانند سایر شهروندان در خطر است و شهرداری تهران نسبت به سلامت پرسنل و مراجعان مسئول است. کارمندان شهرداری باید بدون کسر حقوق و مزایا، به شیوه یک سوم در مرکز خدمت شان حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1575

به "تذکر الهام فخاری به شهرداری تهران؛ جان کارمندان و مراجعان در خطر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر الهام فخاری به شهرداری تهران؛ جان کارمندان و مراجعان در خطر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید