تاکید بر لزوم تبدیل جشنواره انار به برند گردشگری درجزین

به گزارش مجله نایس پاتوق، ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، تاکید بر لزوم تبدیل جشنواره انار به برند گردشگری درجزین صورت گرفت.

تاکید بر لزوم تبدیل جشنواره انار به برند گردشگری درجزین

امیر کرم زاده در حاشیه جشنواره شکرانه انار یاقوت سرخ درجزین با عنوان ناردونه که در این شهر برگزار گردید، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با توجه به سابقه برگزاری جشنواره انار در شهر درجزین، وجود ارقام مختلف انار در این شهر، کیفیت بالای محصول و فرآوری انار، جشنواره یاقوت درجزین به شماره 20214401 در رویداد گردشگری کشور ثبت شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ضمن اشاره به اینکه جشنواره ها و آیین ها جزئی از میراث فرهنگی هر منطقه است و برگزاری آن نسل به نسل تداوم دارد، اضافه نمود: بسیاری از آیین ها و جشنواره ها از تقدس خاصی برخوردار است، مانند این جشنواره که از گذشته تا به امروز باهدف شکرگزاری از خداوند بابت برداشت انار برگزار گردیده است.

کرم زاده با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری شهر درجزین با وجود کوچه باغ های انار گفت: با توجه به اینکه جشنواره انار درجزین در رویداد ملی گردشگری به ثبت رسیده است، با برنامه ریزی، جشنواره انار درجزین را به برند گردشگری این شهر تبدیل کرد تا با جذب گردشگران، اشتغال زایی و رونق مالی را در این شهر ببینیم.

جشنواره انار درجزین با عنوان ناردونه با حضور استاندار سمنان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، امام آدینه شهر درجزین، فرماندار شهرستان مهدی شهر، شهردار سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

جشن شکرانه انار یاقوت سرخ به همراه نمایشگاه ناردونه تا 8 آبان امسال از ساعت 15 الی 21 در سالن ورزشی الزهرا (س) واقع در شهر درجزین میزبان میهمانان و گردشگران است.

منبع: همگردی
انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2264

به "تاکید بر لزوم تبدیل جشنواره انار به برند گردشگری درجزین" امتیاز دهید

145 کاربر به "تاکید بر لزوم تبدیل جشنواره انار به برند گردشگری درجزین" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر لزوم تبدیل جشنواره انار به برند گردشگری درجزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید