بهره برداری از 19 طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش

به گزارش مجله نایس پاتوق، 19 طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در کهگیلویه وبویراحمد بهره برداری می گردد.

بهره برداری از 19 طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش

به گزارش از ، سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان این استان گفت: 19 طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری در شهرستانهای بویراحمد، دنا، گچساران، بهمئی و کهگیلویه بهره برداری می گردد.

سید محمد تقی علوی اضافه نمود:سالن ورزشی گنجه ای، چمن مصنوعی روستای گنجه ای، سالن ورزشی چنارستان ،سالن ورزشی فیروزآباد ،زمین چمن مصنوعی روستای نقاره خانه و زمین چمن مصنوعی بونه بن از طرح های افتتاحی در شهرستان بویراحمد هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در مورد طرحهای آماده افتتاح در شهرستان دنا ادامه داد: چهار طرح ورزشی در شهرستان دنا شامل سالن ورزشی تمنک، سالن ورزشی دشت رز، سالن ورزشی روستای بادنگان و خانه جوان شهر سی سخت از طرحهای آماده افتتاح در این شهرستان هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پنج طرح ورزشی در شهرستان گچساران اطلاع داد و اضافه نمود :سالن ورزشی روستای سرآب ننیز ،خانه جوان گچساران ،سالن ورزشی روستای ناصر آباد ،زمین چمن مصنوعی پاکو و زمین چمن مصنوعی شهید افراز از طرح های افتتاحی در شهرستان گچساران در این هفته خواهد بود.

علوی،به سایر طرح های پیش بینی شده برای افتتاح در هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره نمود و بیان داشت:دو طرح ورزشی خانه جوان و مجموعه ورزشی شماره دو دهدشت نیر دراین هفته افتتاح خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در مورد دو طرح افتتاحی در شهرستان بهمئی گفت:مجموعه ورزشی لیکک و خانه جوان این شهرستان نیز در این هفته افتتاح و تحویل جامعه ورزش خواهد شد.

علوی همچنین از افتتاح زمین چمن مصنوعی بوستان باشت در این هفته اطلاع داد و از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از ورزش استان و توسعه زیر ساخت های عمرانی و فرهنگی و ورزشی تقدیر کرد.

سید محمد تقی علوی افزود: اعتبار این 19 طرح از محل اعتبارات ملی ،استانی و هدایای خاص وزارت نفت در استان تامین و احداث شده است.

ط

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 502

به "بهره برداری از 19 طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 19 طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید