برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون برای رده سنی پایه بسیار گسترده است

به گزارش مجله نایس پاتوق، ابوالفضل مهاجر در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه رده های سنی پایه یکی از اصول اساسی فدراسیون بدمینتون است، ابراز داشت: با توجه به اینکه تمام قهرمانان دنیا و المپیک در آسیا حضور دارند لذا فدراسیون برنامه ریزی گسترده ای در همین بخش با حضور مربیان تحصیل نموده در نظر دارد تا بتواند در رده سنی نوجوانان بازیکنانی را برای سطح آسیایی معرفی کند.

برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون برای رده سنی پایه بسیار گسترده است

وی افزود: فدراسیون بدمینتون برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو ژاپن در قسمت دختران و پسران توسط نماینده ها کوشش می نماید که بر این مبنا برنامه ریزی اصولی پیرامون آن به طور جد در دستور کار قرارداده است.

ایران فاقد صندلی مناسب در رنکینگ بین المللی

مشاور عالی فدراسیون بدمینتون بابیان اینکه اسفندماه سال جاری در مجمع عمومی فدراسیون، تقویم سال 98 بسته خواهد شد، ابراز داشت: در تقویم پیشنهادی بخش های مختلف شامل مسابقات، استعدادیابی، آموزش و امور فرهنگی، اردوها و مسابقات بین المللی در نظر گرفته شده که امیدواریم با حضور روسای هیئت ها در مجمع این برنامه ها عملیاتی گردد.

مهاجر در پاسخ به چرایی اینکه بدمینتون ایران در رنکینگ بین المللی از صندلی مناسبی برخوردار نیست، توضیح داد: با توجه به اینکه بخش تیمی مسابقات بدمینتون به صورت مختلط برگزار می گردد بنابراین، ایران مجوز لازم برای حضور در این مسابقات را ندارد لذا تنها به صورت آزاد در مسابقات شرکت می نماید.

وی افزود: هم زمان با مسابقات بین المللی فجر در کرج و تهران اردوی کمپ غرب آسیا نیز با حضور مدیر اجرایی کنفدراسیون بدمینتون و دبیرکل آسیا برگزار گردید که هماهنگی های لازم در راستای توسعه بدمینتون در بخش مقدماتی و پیشرفته صورت گرفت تا بتوانیم در سال 98 اردوهای پیشرفته را در ایران میزبان باشیم.

سطح بالای مسابقات بین المللی دهه فجر

مشاور عالی فدراسیون بدمینتون از برگزاری بیست و هشتمین مسابقات بین المللی فجر در دو بخش آقایان و بانوان مورخ 15 تا 18 بهمن ماه به میزبانی کرج با حضور 27 تیم خارجی اطلاع داد و ابراز داشت: در این مسابقات کشورهای صاحب نام این رشته از جمله اندونزی، مالزی، چین، سنگاپور و هند و 18 کشور اروپایی حضور داشتند که نشان می دهد این مسابقات رسمی سطح بسیار بالایی داشت.

مهاجر بابیان اینکه سطح بالای رقابت ها و انگیزه تیم ها برای کسب جایزه 25 هزار دلاری، کار را برای بازیکنان تیم ایران با چالش روبرو نموده بود، توضیح داد: نهایت تیم ایران در بخش پسران توانست در مسابقات دونفره مقام پنجم مشترک را به دست آورد.

وی بابیان اینکه مهم ترین ویژگی مسابقات رسمی بین المللی بدمینتون فجر رنکینگ بودن آن است، افزود: با توجه به اینکه سطح میزبانی ایران بالا است بازیکنان کشورهای مختلف خودشان تورنمنت فجر را انتخاب می نمایند و ایران برای حضور آن ها دعوت نامه رسمی ارسال نمی نماید.

به گزارش خبرنگاران، مشاور عالی فدراسیون بدمینتون با عنوان مسئول فنی مسابقات لیگ دسته یک آقایان باشگاه های کشور در شاهرود حضور یافته بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 156

به "برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون برای رده سنی پایه بسیار گسترده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون برای رده سنی پایه بسیار گسترده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید