بهترین جاذبه های گردشگری اتریش ، بخش دوم

به گزارش مجله نایس پاتوق، کشور اتریش، یکی از محبوب ترین کشورها در قاره اروپا از لحاظ گردشگری به شمار می رود. کشور اتریش یکی از کوچکترین کشورها در قاره اروپا به شمار می رود.

بهترین جاذبه های گردشگری اتریش ، بخش دوم

در ادامه با ما همراه باشید تا برترین جاذبه های گردشگری اتریش را به شما معرفی کنیم.

8- کیتسبوهل

Skiing at Kitzbühel and Kitzbüheler Horn

یکی از برترین مکان های برای اسکی کردن در کشور اتریش، مقر مشهور شهر کیتسوهل است که شامل پیست های اسکی بیش از 170 کیلومتر است. این پیست های اسکی دارای استراحتگاه های کوهستانی گرم و نرمی است. اگرچه مکان سالانه آن، هاهنکام است که سخت ترین پیست مسابقات اسکی به شمار می رود. کیتسبوهل در سه منطقه اسکی خود، دارای منطقه ها مختلف برای تمام سطوح اسکی سواران است. کوچکترین منطقه نیز بیچلالم است که مختص تازه کاران و آزادکاران است.

9- کاخ بلوردره

Belvedere Palace, Vienna

یکی دیگر از پر بازدیدترین کاخ های کشور اتریش و یکی از جاذبه های گردشگری برتر در شهر وین، کاخ بلوردره تماشایی است. این مکان تاریخی بسیار مهم، دارای دو بخش اصلی است که شامل بخش بالایی و بخش پایینی است. بخش بالایی این کاخ، جالب توجه تر است. در این مکان، بزرگترین و تاثیرگذارترین مجموعه آثار هنری و بعلاوه برترین جواهرات معماری قرار گرفته است. در این مکان، تالار اصلی سالا ترینا، تالار کارلون، تالار ماربل و پلکان سرمونیال قرار گرفته است.

10- قلعه قرون وسطایی هوکوسترویتز

Medieval Burg Hochosterwitz

در شرق سینت ویت، در ارتفاع 16 متری از دره، قلعه قرون وسطایی هوکوسترویتز قرار گرفته است که مهم ترین قلعه قرون وسطایی در کشور اتریش به شمار می رود. این قلعه دارای تاریخی پر از مشکل بوده است. در سال 860 پس از میلاد، این قلعه به تصرف کیونهالرز در آمد و به هنگام در تصرف قرار داشتن ترک ها در سال 1570 میلادی، توسعه یافته بود. این قلعه، از آن موقع، به تصرف هیچ دشمنی در نیامده و همچنان در اختیار خانواده کیونهالر قرار داشته است.

11- جاده گروسگلاکنر

The Grossglockner Road to Franz-Josefs-Höhe

این جاده در بین سال های 1930 میلادی تا 1935 میلادی ساخته شده است. این جاده، یک راستا قدیمی از دوره رومی ها را دنبال می نماید و یکی از مهم ترین و خارق العاده ترین جاده های کوهستانی در کل اروپا به شمار می رود. اگرچه این اهمیت این جاده به عنوان راستای در میان کوهستان های آلپ کاهش پیدا نموده اما همچنان جاده ای با مناظری بسیار زیبا است و یکی از جاذبه های گردشگری برجسته کشور اتریش به شمار می رود. این جاده دارای طولی بیش از 22 کیلومتر در درون کوهستان هایی است که ارتفاع آن به بیش از دو هزار متر می رسد.

12- کلیسای جامع سینت استیون

St. Stephens Cathedral in Vienna

معماری گوتیک سینت استیون، یک مکان برجسته و چشم نواز در مرکز قدیمی شهر وین به شمار می رود. کلیسای قرن دوازدهمی اصلی در قرن سیزدهم میلادی با یک کلیسای تازه جایگزین شده بود. دروازه بزرگ و بعلاوه برج های دراز آن همچنان پابرجا هستند. در اواخر قرن چهاردهم میلادی، بخش های دیگری به این کلیسا اضافه شده است.

13- صومعه کلوسترنوبورگ

Klosterneuburg Abbey and the Verdun Altar

در درون صومعه کلوسترنوبورگ، کلیسای سینت لئوپولد از قرن دوازدهم میلادی قرار گرفته است که در آن، لئوپولد سوم دفن شده است. در این مکان شما وردون آلتار را شاهد خواهید بود. در این مکان، بعضی از برترین نمونه های میناکاری قرون وسطایی قرار گرفته است که به وسیله نیکولاس از وردون در حدود سال 1181 میلادی ساخته شده است.

14- کلیسای جامع ماریا سال

Maria Saal Cathedral

کلیسای جامع ماریا سال، بر روی تپه ای بلند در زولفلد قرار گرفته است و یکی از مکان های هدایت زائران در استان کارینتیا در جنوب اتریش به شمار می رود. در حدود سال 750 پس از میلاد مسیح بوده است که بیشاپ مودستوس، این کلیسا را ساخته است. این کلیسای سبک گوتیک با دو برج در نیمه اول قرن پانزدهم میلادی ساخته شده است. این کلیسا در دوره رنسانس و باروک، بازسازی شده است. این کلیسا، دارای بخش های جالب توجه زیادی است.

15- کریملر آچی

Krimmler Ache: Austrias Tallest Waterfalls

کریملر آچی، آبشاری به ارتفاع 380 متر است که در سه طبقه بزرگ قرار گرفته است. این آبشار در نزدیکی روستای کریمل قرار گرفته است. روستای کریمل، در ارتفاع بیش از هزار متری از سطح دریا قرار گرفته است. پیرامون آن، دره ای پر از درخت قرار گرفته است که مطمئنا جای بسیار لذت بخش برای گردشگران و مسافران به شمار می رود. علاوه بر تماشای آبشار کریملر آچی، راستاهای کوهنوردی مختلفی در این جا وجود دارد که بعضی از آنها تا مرز ایتالیا ادامه دارد.

16- ایسریسن ولت

Eisriesenwelt: The World of the Ice Giants

غار ایسریسن ولت، در لبه غربی تننگبریج قرار گرفته است و دنیایی از غول های یخی است. این مکان، بزرگترین سیستم غارهای یخی در دنیا به شمار می رود. این غارها مساحتی بیش از سی هزار متر مربع را پوشش می دهد. این غارهای یخی به وسیله رودخانه ای زیر زمینی شکل گرفته اند. این غارهای یخی در سال 1879 میلادی کشف شده است. تا به امروز، حدود 45 کیلومتر از این شبکه بزرگ کشف شده است. در تالار هایمیر، شکل های مختلف یخی بسیار تاثیرگذار و بزرگی قرار دارند.

17- موزه لندززهاوس

The Styrian Armoury (Landeszeughaus)

در مرکز گراز، موزه لندززهاوس قرار گرفته است. این ساختمان ها در سال 1644 میلادی ساخته شده و محل مجموعه بی نظیر و کاملی از سلاح های قرن هفدهم میلادی است. بیش از سی و دو هزار اسلحه از جمله کلاهخود و شمشیر در این مکان قرار گرفته است.

18- شهر قدیمی اینسبروک

Old Town Innsbruck & the Golden Roof

شهر زیبا و قدیمی اینسبروک، نه تنها دارای بعضی از زیباترین معماری های کشور است بلکه دارای بعضی از غیر معمولی ترین و منحصربه فرد ساختمان های تاریخی است. احتمالا شناخته شده ترین مکان ها در شهر اینسبروک، گولدن روف است.

منبع: فوت و فن / planetware.com
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2087

به "بهترین جاذبه های گردشگری اتریش ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های گردشگری اتریش ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید