بازیگر پیشکسوت: دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردم

به گزارش مجله نایس پاتوق، اکبر رحمتی بازیگر سریال زیر خاکی 2 گفت: دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردم و خدا را شکر بعد از آن هیچگونه ناراحتی و ضعفی نداشتم. منتظر هستم نوبت دوم واکسن را بزنم تا بتوانم با خیال راحت تری مشغول فعالیت شوم.

بازیگر پیشکسوت: دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردم

اکبر رحمتی در گفت وگو با خبرگزاری میزان پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر فعالیتی در عرصه بازیگری ندارم و آخرین ایفای نقش من به حضورم در فصل دوم سریال پر بیننده زیر خاکی به کارگردانی جلیل سامان بر می شود که هم اکنون از شبکه یک صدا و سیما در حال پخش است.

وی به همین دلیل اظهار کرد: فصل اول سریال زیر خاکی را دنبال می کردم و فکر می کنم در فصل اول داستانی با موقعیت های کمیک و در بستر روایت تاریخی جذاب بیننده های زیادی را پای تلویزیون کشاند. خوشحالم که در فصل دوم این سریال حضور دارم. این سریال با بقیه سریال هایی که در حال پخش است فضای متفاوتی دارد و همین امر باعث جذابیت و پر بیننده شدن فیلم شده است.

این بازیگر پیشکسوت پیرامون رعایت پروتکل های بهداشتی در پشت صحنه سریال زیر خاکی 2 بیان نمود: پشت صحنه سریال زیر خاکی بسیار خوب بود و همه عوامل صمیمانه کار می کردند. سکانس هایی که من حضور داشتم در حدود 12 جلسه تصویربرداری شد و در مدتی که من حضور داشتم شاهد رعایت تمام پروتکل های بهداشتی بودم و طبیعتا وسواس در زمینه موارد بهداشتی بر کیفیت بازی بازیگران و عوامل دیگر نیز تاثیر می گذارد.

رحمتی با اشاره به تزریق دوز اول واکسن کرونا ابراز کرد: دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردم و خدا را شکر بعد از آن هیچگونه ناراحتی و ضعفی نداشتم. منتظر هستم نوبت دوم واکسن را بزنم تا بتوانم با خیال راحت تری مشغول فعالیت شوم. چندین پیشنهاد در این مدت نیز داشتم، اما در حقیقت به خاطر ترس از مبتلا شدن به کرونا باعث شده فعالیت کمتری داشته باشم.

بازیگر فیلم سینمایی خروج خاطرنشان کرد: به هر حال با توجه به سن و سالم سر کار رفتن به نوعی بازی با جان است، اما با نوبت اول واکسن کرونا تا حدودی خیالم راحت تر شده است و البته همچنان پایبند زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری و نکات بهداشتی هستم. امیدوارم با واکسیناسیون عمومی کابوس کرونا برای همه مردم ما و جهان تمام شود.

منبع: همگردی
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1660

به "بازیگر پیشکسوت: دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر پیشکسوت: دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید