اقدام خلاف قوانین روابط عمومی فدراسیون والیبال

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روزهای 22 تا 30 شهریور با حضور 16 تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و در انتها هشت تیم برتر جواز حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 توکیو که دیماه سالجاری در چین برگزار می گردد، را کسب خواهند کرد.

اقدام خلاف قوانین روابط عمومی فدراسیون والیبال

رقابت های قهرمانی آسیا در حالی روز شنبه دومین روز مسابقات را به میزبانی تهران پشت سر گذاشت که اهالی رسانه نسبت به بی اعتنایی روابط عمومی فدراسیون والیبال به قوانین اعتراض دارند.

طبق قوانین بیستمین دوره رقابت ها که بر روی سایت AVC وجود دارد میزبان باید کنفرانس خبری پس از بازی را در صورت تقاضای خبرنگاران برگزار و در آن سرمربی، کاپیتان و هر بازیکنی که مد نظر رسانه است برای کنفرانس خبری حضور یابد.

قوانین موجود درباره کنفرانس خبری برای اطلاع روابط عمومی فدراسیون والیبال

اهالی رسانه در روزهای نخست و دوم مسابقات قهرمانی آسیا نسبت به عدم برگزاری نشست خبری اعتراض خود را به روابط عمومی فدراسیون اعلام کردند اما مسئول مربوط توجهی به این موضوع ندارد و اعلام می نماید طبق قوانین ضرورتی برای برگزاری نشست وجود ندارد! این در حالی است که بند 13 قوانین بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا نشان می دهد که در صورت درخواست رسانه نشست خبری باید برگزار گردد.

سعید درخشنده، رئیس کمیته کنترل مسابقات در مصاحبه با خبرنگاران درباره عدم برگزاری نشست خبری گفت: زمانیکه رسانه درخواستی برای برگزاری نشست خبری داشته باشد این از اختیارات میزبان است که کنفرانس خبری را برگزار کند. احتیاج به وفاق ملی است تا این کار انجام گردد. امیدوارم با حسن نیت و آمادگی کامل بتوانیم این نقص را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 357

به "اقدام خلاف قوانین روابط عمومی فدراسیون والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام خلاف قوانین روابط عمومی فدراسیون والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید