استعفای مدیر امور مجلس وزارت ورزش بعد از صدور حکم ریاستِ تنیس

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، بعد از گذشت نزدیک به دو سال از شرایط مبهم ریاست در فدراسیون تنیس، دو روز پیش مجمع انتخاباتی این فدراسیون بالاخره برگزار گردید.

استعفای مدیر امور مجلس وزارت ورزش بعد از صدور حکم ریاستِ تنیس

در این مجمع همان طور که پیش بینی می شد، داود عزیزی با کسب اکثریت آرا ریاست چهار سال آینده فدراسیون تنیس را بر عهده گرفت.

عزیزی از جمله کاندیداهایی بود که از طرف وزارت ورزش متقاضی حضور در انتخابات فدراسیون تنیس شد. وی به عنوان مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش در انتخابات نام نویسی کرد و توانست رای لازم برای پیروزی را به دست بیاورد.

وی بهمن ماه سال 92 با حکم محمود گودرزی متصدی این پست در وزارت ورزش شد و با وجود جابه جایی های اجرا شده و روی کار آمدن مسعود سلطانی فر آن را تا امروز که ریاست تنیس را عهده دار شده، در اختیار داشته است.

حالا اما عزیزی ملزم به استعفا از پست خود در وزارت ورزش است تا شروع به کارش در فدراسیون تنیس با مشکل قانونی روبرو نشود. وی هم این موضوع را تایید و تاکید دارد که به محض دریافت حکم برای انجام آن اقدام می نماید.

داود عزیزی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: فدراسیون یک نهاد عمومی غیردولتی است و طبق قانون خدمات کشوری، ریاست در آن پست و شغل به حساب می آید. بنابراین همزمان نباید متصدی پست دیگری بود.

وی با تاکید بر اینکه هنوز از مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش کناره گیری نکرده است، گفت که به محض صدور حکم ریاستش در فدراسیون تنیس توسط وزیر ورزش، جایگاه اش در این وزارتخانه را تحویل می دهد.

رئیس فدراسیون تنیس ابراز امیدواری کرد که بتواند دوره مدیریتی خود و نتیجه بخشی برای اهالی این رشته داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1013

به "استعفای مدیر امور مجلس وزارت ورزش بعد از صدور حکم ریاستِ تنیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای مدیر امور مجلس وزارت ورزش بعد از صدور حکم ریاستِ تنیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید