اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک ارتش در گلستان

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران/گلستان ارشد نظامی آجا در گلستان گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک امروز در استان گلستان آغاز شده است.

اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک ارتش در گلستان

سرتیپ دوم امیر محمدعلی سعید عسگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل داد و به طبع آن قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در نزاجا تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه امروز رزمایش دفاع بیولوژیک تحت کنترل قرارگاه ارتش با موضوع نیروی زمینی ارتش انجام می شود، اضافه کرد: هدف از این رزمایش نشان دادن توانمندیهای نیروی زمینی ارتش از لحاظ تجهیزاتی و نیروی انسانی به مردم است.

ارشد نظامی آجا در گلستان بیان نمود: فرماندهان، مدیران و مسئولان در پادگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشورآنچه در توان دارند، پای کار آوردند.

سعید عسگری با بیان اینکه همکاری بسیار نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی گلستان داریم، گفت: در هفته های گذشته چند نوبت در سطح شهر گرگان سم پاشی انجام شد.

وی گفت: در ورودی تمام پادگان های استان تب سنج گذاشته شده است و نیروهای کادری و سرباز پیش از ورود به پادگان کنترل می شوند. تا این لحظه هیچ موردی خاصی نداشتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 855

به "اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک ارتش در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک ارتش در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید