اجاره ماشین برای سفر نوروز 97

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش اجاره خودرو طباطبایی با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز بسیاری از افراد برای مسافرت خود برنامه ریزی می نمایند، تعطیلاتی که برترین زمان برای گشت و گذار و استراحت است.

اجاره ماشین برای سفر نوروز 97

به گزارش اجاره خودرو طباطبایی با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز بسیاری از افراد برای مسافرت خود برنامه ریزی می نمایند، تعطیلاتی که برترین زمان برای گشت و گذار و استراحت است. شهرهای بسیار خوبی از نظر طبیعت و جاذبه های توریستی در ایران وجود دارد که می توان آن ها را برای سفر در تعطیلات نوروز انتخاب کرد. به علت وسعت و تنوع بی نظیر آب و هوا، گزینه های بسیار خوبی را می توانیم براساس احتیاج خود انتخاب کنیم؛ از کویر و دشت گرفته تا جنگل و دریا، حتی جزایر بی نظیری در ایران وجود دارد که می توان به آن ها سفر کرد؛ مانند کیش و قشم.

افراد بسیاری فکر می نمایند که برای سفر باید هزینه بسیار زیادی را کنار بگذارند؛ اما در واقع این طور نیست. اگر از گردشگران و جهانگردان حرفه ای بپرسید که چگونه به شهرهای زیادی سفر نموده اند، از پاسخ آن ها شگفت زده خواهید شد. بسیاری از گردشگران و جهانگردان دارای شغل های معمولی هستند و عایدی بالایی ندارند؛ اما در کنار این افراد، کسانی هستند که با دارا بودن شغل های عالی و عایدی بسیار مناسب، نمی توانند حتی به کیش بروند. از طرفی می توان گفت این افراد نمی توانند هزینه های سفر خود را متعادل نمایند. نکته ای که در سفر وجود دارد این است که باید هزینه های تمام کارهایی را که می خواهید انجام دهید به مقداری کاهش دهید، نه اینکه یکی از آیتم ها را به کلی حذف کنید. با این کار می توان گفت شما سفری لذت بخش که قصد انجام آن را داشتید، تجربه می کنید.

اجاره ماشین برای سفر نوروز

در بسیاری از نقاط جهان، اجاره خودرو یا اجاره ماشین بسیار مطرح است و افراد، به راحتی ماشین موردنظر خود را انتخاب می نمایند و با کمترین هزینه از برترین برندها استفاده می نمایند. امروزه در بسیاری از منطقه ها ایران این کار صورت می گیرد و شما در بسیاری از شهرها به خصوص منطقه ها تهران و کرج می توانید این کار را انجام دهید و خودروهای روز جهان را سوار شده و از سواری با آن ها لذت ببرید. علاوه بر این، بسیاری از افراد برای عروسی و مراسم دیگر این کار را انجام می دهند.

نکات طی تحویل خودرو

هنگام تحویل خودرو همواره از شما مدارکی جهت ضمانت گرفته می گردد. حین تحویل سواری، به منظور کرایه ماشین با شما قراردادی نوشته می گردد که باید به توضیحات آن توجه کنید. شرایط خاص را حتما از موسسه یا شرکت اجاره دهنده سوال کنید؛ برای مثال در صورت خرابی خودرو چه اتفاقی می افتد یا… .

در زمان تحویل خودرو از نظر ظاهری و موتوری تا جای ممکن اتومبیل را چک کنید تا در حین بازگشت به مسئله ای بر نخورید. برای پشتگرمی حداکثر از کارکرد ثابت و انعطاف پذیر اجزای متحرک، آن ها را باز نموده و چک کنید. برای مثال آیینه ها را چک کنید یا به صورت دستی یا به صورت اتومات، لاستیک سواری را کاملا چک کنید تا ظاهر مناسبی داشته باشد یا مدل آن ها با یکدیگر تفاوت نداشته باشد.

شرایط متداول بیمه اجاره ماشین

اجاره دهندگان خودرو در شهرها و منطقه ها آزاد به صورت زیر است. کلیه ماشین های این کلکسیون داری بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه معتبر با کامل ترین سطح پوشش بیمه ای هستند.

  1. بیمه شخص ثالث ضرر اقتصادی به خودرو شخص جلو
  2. بیمه شخص ثالث در اضطرار های کوچک و نقص عضو برای سرنشینان سواری اجاره خودرو و سرنشینان سواری
  3. بیمه بدنه ضرر اقتصادی به وجود آمده را تا سقف حداکثر 80% نهان سازی می دهد و مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یا موسسات شهریه خودپرداخت بیمه به عهده اجاره نماینده موتور است.
  4. مشتریان اجاره ماشین این شرکت می توانند با خرید بیمه اضافه نقد، پوشش بیمه را تا سقف 95% افزایش دهند و دیگر مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یا موسسات شهریه فرانشیز از مشتریان دریافت نمی گردد.

نکات پایانی که باید در هنگام اجاره خودرو به آن ها توجه کرد

  • مدت زمان اجاره روزانه 24 ساعت است.
  • هزینه سوخت به عهده اجاره نماینده است.
  • مبلغ 500 هزارتومان بابت جرائم احتاقتصادی هدایت و رانندگی به مدت حداقل 3 روز و حداکثر 10 روز نزد اجاره دهنده خواهند ماند و پس از روشن شدن شرایط خلافی سواری، به شما بازگردانده خواهد شد.

همان طور که گفته شد نوروز یکی از برترین فرصت ها برای سفر است. شما از امروز می توانید تمام کارهای خود را برای سفر آماده کنید. تکنولوژی این کار را برای شما تا حد بسیار زیادی تسهیل نموده است. تنها با فشردن چند دکمه می توانید خواسته های خود را انجام دهید و برترین برنامه ریزی را با توجه به احتیاج خود ترتیب دهید. بسیاری از این شرکت ها، سامانه ثبت شکایت دارند و شما می توانید به راحتی مسائل خود را با آن ها در میان بگذارید. مطمئنا با اجاره خودرو در تهران می توانید یکی از برترین تورهای ایران را با لذتی دوچندان تجربه کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1924

به "اجاره ماشین برای سفر نوروز 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ماشین برای سفر نوروز 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید