آیا واقعا عیدی بازنشستگان و کارمندان واریز شده است؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته رئیس جمهور دستگاه های دولتی را ملزم کرد که عیدی بازنشستگان و کارمندان را هرچه سریع تر واریز نمایند، در این خصوص خبرنگاران امروز خبری منتشر کرد که براساس آن اعلام شد: رقم یک میلیون و 600 هزار تومان عیدی امشب به حساب کارکنان و بازنشستگان دولت واریز شده است.

آیا واقعا عیدی بازنشستگان و کارمندان واریز شده است؟

تعداد بسیاری از کارمندان و بازنشستگان این موضوع را کذب می دانند و می گویند که هیچ واریزی برای آنها انجام نشده است. هر دو گروه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و لشگری و کشوری اظهار می نمایند که هیچ پولی به حساب آنها واریز نشده است. کامندان نیز از عدم واریز عیدی خبر می دهند:

مخاطبان خبرنگاران در این خصوصص می گویند:

حسابم رو چک کردم .هیچ مبلغی از عیدی ندیدم . به مردم امید واهی ندین

بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده

بازنشسته کشوریم هیچی واریز نشده

هنوز عیدی کارمندان هم واریز نشده

پیگیری خبرنگاران از سازمان تأمین اجتماعی نشان می دهد که امروز عیدی بازنشستگان این سازمان هنوز واریز نشده و زمان پرداخت آن نیز معین نیست. این سازمان در کوشش است تا بودجه واریز عیدی را تأمین کند.

عیدی 1.6 میلیونی برای کارمندان و بازنشستگان

واریز عیدی کارکنان دولت هرساله با حقوق بهمن کارکنان و بازنشستگان اعمال می گردد. سال جاری نیز با مصوبه هیات وزیران عیدی کارکنان و بازنشستگان رقم یک میلیون و 600 هزار تومان معین شد.

البته این مبلغ عیدی کارمندان مجرد است. عیدی کارمندان متاهل 400 هزار تومان بیشتر از این رقم است. بعلاوه به ازای هر فرزند، قرار است 150 هزار تومان به این مبلغ اضافه گردد.

بعضی از مخاطبان نیز به این مبلغ اعتراض دارند و می گویند:

یک میلیون و 600 هزار تومان چی میشه. برین بازار آجیل و شیرینی و میوه رو قیمت بگیرین ما عروس داریم داماد داریم عیدی باید بدیم با این پول چیکار کنیم

مبلغ عیدی رو اضافه کنن این مبلغ هیچ مسئله ای رو با توجه به گرونی حل نمیکنه

گویا مسئولین از تورم و گرونی خبر ندارن و گر نه این مبلغ رو برای عیدی اعلام نمیکردن واقعا جای تاسف داره که مسئولین هیچ توجهی به معیشت بازنشستگان نداره

من به عنوان یک بازنشسته باین عیدی آجیل فقط میتونم تهیه کنم

واقعا فکر میکنن با 1/600 میشه کاری کرد با این وضع تورم و گرونی که بیداد میکنه ما دیگه تهش بتونیم اون 1/600 رو قاطی حقوق کنیم خرج کنیم که اخر ماه باز کم نیاریم

برای اطلاعات بیشتر درباره عیدی سال جاری گزارش خبر خوب برای بازنشستگان/ دستور پرداخت عیدی صادر شد را بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2026

به "آیا واقعا عیدی بازنشستگان و کارمندان واریز شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا واقعا عیدی بازنشستگان و کارمندان واریز شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید