آشنایی با انواع مدل های جدید تخت و جایگاه حیاط و تراس خانه

به گزارش مجله نایس پاتوق، تخت و جایگاه حیاط و تراس خانه یکی از مجموعه مبلمانی هستند که در فضای خارج یا آزاد خانه قرار می گیرند. با وجود چنین مبلمانی در حیاط و تراس خانه، اتمسفری کاملا گرم و دنج در فضا بوجود می آورد و باعث می شوند با راحتی و آسایش کامل به تماشای منظره ای زیبا بپردازید یا از تنفس هوایی تازه لذتی دوچندان ببرید. با داشتن تخت خواب هایی در حیاط یا تراس خانه می توانیم از تماشای غروب خورشید لذت ببریم یا آنها را در باغی سرسبز قرار بدهیم و از دورهمی ها خانوادگی لذت ببریم. هدف اصلی مبلمان خارج محیط خانه نیز همین است، یعنی آوردن راحتی و آسایش در کنار زیبایی و کیفیت ساخت بالا، بطوریکه دکوراسیون حیاط یا تراس خانه ما با وجود چنین مبلمانی کامل و خاص بنظر خواهد رسید. اما خرید مدل مناسب برای فضای خارج خانه عواملی وجود دارند که دانستن آنها می تواند به انتخاب بهتر شما در این زمینه یاری شایانی کند.

آشنایی با انواع مدل های جدید تخت و جایگاه حیاط و تراس خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مقایسه منازلی با داشتن تخت و جایگاه حیاط و خانه هایی که از این نوع مبلمان استفاده نمی نمایند بسیار راحت و کاملاً معین است. در چنین منازلی می توان از فضای باز حیاط و هوای بیرون نهایتِ لذت را برد و از ساعات حضور در خانه به خوبی استفاده کرد اما در خانه هایی که از این نوع ابزارِ راحتی و آسایش اصلاً استفاده نمی نمایند افراد خانه بیشترِ اوقات و گاهی تمام وقت خود را فقط در فضای داخلی منزل گذرانده و هیچ استفاده ای از حیاط نخواهند داشت مگر برای عبور و مرور!

می توان فضای حیاط خانه و تراس را با قرار دادن یکدست جایگاه و تخت به محیطی بسیار دوست داشتنی و شاعرانه تبدیل کرد که سرریزِ مهمان های شما، به آن سمت باشد و از تمرکز در خانه بکاهد. از این شیوه می توان در تمامی خانه ها استفاده کرد و بهانه هایی مانند مرتب نبودن حیاط، احتیاج به کاشیکاری کف و… اصلاً قابل دفاع نیست بلکه حتی در چنین حیاط هایی هم می توان به یاری همین تخت و جایگاه این مکانها را به محلی برای جمع شدن و دورهمی های محبت آمیز و خانوادگی تبدیل کرد.

تاثیر استفاده از تخت و جایگاه حیاط و تراس در دکوراسیون حیاط و همچنین دکوراسیون تراس خانه آنچنان زیاد است که گاهی فقط با قرار دادن آنها می توان از دیگر خرج های زائد جلوگیری نمود.

برای زیباسازی و تغییر دکوراسیون تراس و حیاط خانه صدها مدل جدید تخت و جایگاه حیاط و تراس خانه موجود است که می توان بهترین مدل در هماهنگی با فضا را انتخاب کرد. می توان از مدل های کوچک همراه با سایه بان استفاده کرد، می توان از تخت هایی عظیم در کنار انواع کوسن بهره برد، می توان میز و جایگاه هایی جمع و جور را با هم مورد استفاده قرار داد و خلاصه دهها مدل دیگر که همگی زیبایی و جذابیت خود را دارند.

بیشتر جایگاه ها و تخت های راحتی حیاط و تراس خانه همراه با تشک، بالش و کوسن های مخصوص عرضه می شوند که مناسب استفاده در فضای سخت خارج خانه هستند. یکی از مهم ترین نکات در زمینه خرید ست کامل مبلمان محیط خارجی خانه، مبحث کیفیت ساخت و مواد سازنده مبلمان است. برای مثال جنس پارچه هایی که در این مبلمان استفاده می گردد باید کاملا با دوام و مستحکم بوده بطوریکه در برابر نور خورشید کیفیت خود را از دست ندهند. همانطورکه می دانید بیشتر پارچه هایی که در مقابل نور مستقیم خورشید قرار می گیرند خیلی زود رنگ و شفافیت خود را از دست می دهند و دیگر آن زیبایی اولیه را در خود ندارند، عین این موضوع در پرده ها نیز دیده می گردد. اغلب پرده هایی که که کیفیت پارچه مناسبی ندارند در برابر نور ورودی از پنجره های خانه رنگ و شفافیت اولیه خود را از دست می دهند. به همین دلیل توصیه می گردد تا جایی که می توانید از پارچه هایی به رنگ روشن در مبلمان محیط خارجی خانه بهره ببرید. البته اغلب تخت و جایگاه های محیط خارجی خانه از پرده ها و پوشش هایی بروی خود استفاده می نمایند تا سایه مناسبی برای افرادی که قصد استراحت بروی آنها را دارند نیز ایجاد نمایند.

منبع: اتاق
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 974

به "آشنایی با انواع مدل های جدید تخت و جایگاه حیاط و تراس خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با انواع مدل های جدید تخت و جایگاه حیاط و تراس خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید