فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: امیدوارم از بازی قبل با چلسی درس گرفته باشیم، برای فن دایک جایگزین مناسبی داریم

به گزارش مجله نایس پاتوق، فوتبال دنیا - یورگن کلوپ ابراز امیدواری کرد شاگردانش در دیدار مقابل چلسی از شکست قبلی برابر این تیم درس گرفته باشند.

فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: امیدوارم از بازی قبل با چلسی درس گرفته باشیم، برای فن دایک جایگزین مناسبی داریم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ اصرار دارد لیورپول در جدال با چلسی در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، شکست اخیر مقابل این تیم در جام اتحادیه انگلیس را جبران کند. سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: بازی سختی برای هر 2 تیم خواهد بود. ما باید شکست در جام اتحادیه را این بار در زمین رقیب جبران کنیم. بهترین آماده سازی را برای این بازی داشته ایم. باید از بازی قبلی درس لازم را آموخته باشیم. چلسی مانند ما تغییراتی نسبت به بازی قبل خواهد داشت. ازار 90 دقیقه ما را تحت فشار خواهد گذاشت. جورجینیو و دیگر بازیکنان با کیفیت چلسی هم دردسرساز می شوند.

کلوپ در ادامه درباره غیبت احتمالی فن دایک، مدافع مصدوم تیمش توضیح داد: فن دایک یک بازیکن با کلاس جهانی است و از دست دادن او ضربه بزرگی است. لاورن پس از جام جهانی مصدوم بود و نمی توانست به خوبی تمرین کند اما در بازی قبلی مقابل چلسی فوق العاده بود. فن دایک اگر آماده باشد، بازی خواهد نمود. در غیر این صورت گزینه هایی برای پر کردن جای او خواهیم داشت. تاثیر او در بازی تیم واضح است اما قبل از حضور وی نیز ما فوتبال بازی می کردیم. ترجیح می دهم بازیکنانی با صد درصد آمادگی را به زمین بفرستم. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 57

به "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: امیدوارم از بازی قبل با چلسی درس گرفته باشیم، برای فن دایک جایگزین مناسبی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: امیدوارم از بازی قبل با چلسی درس گرفته باشیم، برای فن دایک جایگزین مناسبی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید