آرزوی سرمربی انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی!

به گزارش مجله نایس پاتوق، ساوت گیت می گوید بازیکنانش می توانند با قهرمانی در جام جهانی برترین دوران را برای انگلیس رقم بزنند.

آرزوی سرمربی انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی!

تیم تحت راهنمایی گرت ساوت گیت به نیمه نهایی جام جهانی 2018 و فینال یوفا سال گذشته رسید، اما انگلیس از زمان قهرمانی جام جهانی در سال 1966 نتوانسته جام بزرگی کسب کند.

انگلیس از 21 نوامبر مسابقات گروهی خود را مقابل ایران شروع می نماید و در گروه B سپس به مصاف آمریکا و ولز می رود.

ساوتگیت گفت: می خواهیم با بازیکنان در خصوص هیجان حضور در جام جهانی صحبت کنیم. ما احتیاج به اظهار نظر در خصوص چیز های خارج از زمین را درک می کنیم که این تورنمنت را احاطه نموده، اما می خواهیم بازیکنان آن شور و شوقی را که از دوران کودکی داشته اند، احساس نمایند. ما می خواهیم به آن دامن بزنیم.

از آن ها می خواهیم که از یک برنامه پرتنش باشگاهی به فکر تیم ملی انگلیس باشند. می خواهیم در خصوص این واقعیت صحبت کنیم که هر چه که در چهار هفته آینده اتفاق بیفتد، دومین دوره برتر فوتبال انگلیس بوده است. ما می توانیم آن را به برترین شکل بسازیم.

ساوتگیت جود بلینگهام، هافبک 19 ساله تمجید کرد و گفت که او در حال نشان دادن بلوغی فراتر از سن خود است. سرمربی سه شیر ها گفت: در نحوه کار، تمرین و صحبت کردنش بالغ است. او رقابت می نماید - احتمالاً این چیزی است که ما در خصوص او بیش از هر چیز دیگری دوست داریم.

این در بعضی مواقع خطی دارد و بدون شک لحظاتی در جوانی وجود دارد که از آن عبور می کنید، اما او بازیکن بسیار هیجان انگیزی است و یکی از بازیکنانی است که در اوایل دوران حرفه ای تجربیات خوبی به دست آورده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2132

به "آرزوی سرمربی انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی سرمربی انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید