یا بروز رسانی می کنید یا به اینترنت دسترسی نخواهید داشت!

به گزارش مجله نایس پاتوق، اپل در اقدامی عجیب از مالکان آیفون و آیپد فراوری سال 2012 پیش از آن خواست تا هر چه زودتر گوشی خود را بروزرسانی نمایند در غیراینصورت گوشی آنان از نیمه شب یکشنبه سوم نوامبر (12 آبان) قادر به وصل شدن به هیچ شبکه اینترنتی نیست.

یا بروز رسانی می کنید یا به اینترنت دسترسی نخواهید داشت!

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شرکت آمریکایی اپل روز آدینه در بیانیه ای گفت، اگر کاربران سیستم عامل آی او اس تا یکشنبه هفته آینده گوشی خود را بروزرسانی ننمایند، شرکت سرویس دسترسی آنان به اینترنت را قطع خواهد نمود.

به نقل از شبکه سی بی اس، شرکت اپل در اقدامی عجیب از مالکان گوشی های آیفون و آیپد فراوری سال 2012 پیش از آن خواست تا هر چه زودتر گوشی خود را بروزرسانی نمایند در غیراینصورت گوشی آنان از نیمه شب یکشنبه سوم نوامبر (12 آبان) قادر به وصل شدن به هیچ شبکه اینترنتی نیست.

شرکت اپل در توجیح رفتار عجیب خود تاکید می نماید که اصرار بر بروزرسانی به دلیل دسترسی شرکت به جی پی اس و لوکیشن (موقعیت) دقیق کاربران و استفاده آنان از برنامه های اپل استور، ایکلود، ایمیل و وب بروزینگ است.

براساس ادعایه شرکت اپل، هر 19 سال یکبار دوره زمانی سیستم موقعیت یابی جهانی (جی پی اس) به پایان میرسد و در نتیجه گوشی های همراه نیازمند بروزرسانی برای اصلاح زمان و تاریخ دقیق خود هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 556

به "یا بروز رسانی می کنید یا به اینترنت دسترسی نخواهید داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یا بروز رسانی می کنید یا به اینترنت دسترسی نخواهید داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید