گردهمایی امروز در خانه سینما برای منوچهر عسگری نسب

به گزارش مجله نایس پاتوق، مراسم بزرگداشت منوچهر عسگری نسب هنرمند فقید سینما امروز 3 شهریور ماه در خانه سینما برگزار می گردد.

گردهمایی امروز در خانه سینما برای منوچهر عسگری نسب

به گزارش خبرنگاران،کانون فیلم خانه سینما در ویژه برنامهای به مناسبت نخستین سالگرد فقدان زنده یاد منوچهر عسگری نسب، با حضور خانواده، دوستان و همکاران، یاد و خاطره او را گرامی خواهد داشت.

در این برنامه که با طراحی و اجرای همایون امامی برگزار می گردد، علاوه بر صحبت و سخن رانی، در کنار نمایش فیلم کوتاهی درباره او، مستند پیری سوز چک چکو از آثار مرحوم عسگری نسب به نمایش درخواهد آمد.

این مراسم روز یکشنبه، سوم شهریور، ساعت 18 برگزار می گردد و همه علاقه مندان می توانند به نشانی خیابان بهار جنوبی، خیابان سمنان، شماره 29، خانه سینما، سالن سیف الله داد، مراجعه نمایند.

منوچهر عسگری نسب متولد 1315 کرمان، دارای مدرک کارشناسی سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه ایالتی میشیگان (MSU) است.

وی فعالیت سینمایی را سال 1345 با کارگردانی فیلم های مستند تلویزیونی شروع کرد. از فعالیت های جنبی او می توان به تهیه فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی، تدریس کارگردانی و اقتصاد سینما در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی، دانشکده سینما و تئاتر، دانشکده صدا و سیما و مدرسه عالی سوره اشاره نمود.

زنده یاد منوچهر عسگری نسب کارگردانی فیلم های آن سوی مه (1364)، خانه در انتظار (1366)، هی جو (1367)، پاییز بلند (1372) و تهیه نمایندگی فیلم های چمدان (1365)، هی جو (1367)، همسر (1372) و بازمانده (1373) را در کارنامه خود داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 289

به "گردهمایی امروز در خانه سینما برای منوچهر عسگری نسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی امروز در خانه سینما برای منوچهر عسگری نسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید