گارسیا: اتفاقات بازی با یووه به فوتبال ایتالیا ضربه می زند

به گزارش مجله نایس پاتوق، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال رم در ادامه اعتراض خود به اتفاقات اتفاق افتاده در جریان بازی تیمش و یوونتوس در هفته ششم سری A ادعا کرد این ماجرا به فوتبال ایتالیا ضربه می زند.

گارسیا: اتفاقات بازی با یووه به فوتبال ایتالیا ضربه می زند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، روی گارسیا ظاهراً هنوز به اتفاقات و قضاوت پر حریف و حدیث جدال یکشنبه شب تیمش برابر یوونتوس در هفته ششم سری A اعتراض دارد.

در آن بازی که با پیروزی 3 بر 2 بانوی پیر در خانه اش سرانجام یافت، سه پنالتی اعلام شد که دو پنالتی سهم یووه بود، دو پنالتی ای که بر سر صحیح بودن آنها بحث های فراوانی در رسانه ها انجام شده است. در این بازی که گارسیا به خاطر اعتراض جالبش (ژست ویولن زدن) به حکم داور برای اعلام پنالتی اول (برخورد ضربه ایستگاهی پیرلو با دست داگلاس مایکون روی خط محوطه جریمه رم) اخراج شد، دو بازیکن هم از دو تیم اخراج و در چندین صحنه دیگر بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند.

گارسیا در واکنش به اتفاقاتی که در این بازی رخ داد در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: خاطری آسوده در جوی متشنج... این بازی واقعاً به فوتبال ایتالیا ضربه خواهد زد.

کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا روز گذشته گارسیا را به خاطر حرکت جنجالی اش در بازی برابر یوونتوس پنج هزار یورو جریمه نقدی کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 453

به "گارسیا: اتفاقات بازی با یووه به فوتبال ایتالیا ضربه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: اتفاقات بازی با یووه به فوتبال ایتالیا ضربه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید