کلاهبرداری مأمور قلابی در بازار تهران

به گزارش مجله نایس پاتوق، تهران (پانا) - سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که خود را به شهروندان مامور و 10 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کلاهبرداری مأمور قلابی در بازار تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی که خود را وابسته به یکی از سازمان های دولتی معرفی کرده و پس از جلب اعتماد افراد، خودرو یا موتورسیکلت آنان را سرقت می کرده است، اظهار کرد: بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری 113 بازار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند، اضافه نمود: متهم برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی کلانتری بازار انتقال یافت.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ شرح داد: متهم در بررسی های پلیسی به 15 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال اظهار داشته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، اظهار داشت: پلیس با هرگونه جرمی که باعث ایجاد ناامنی در جامعه می شود به شدت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت مواجهه با این گونه افراد مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1543

به "کلاهبرداری مأمور قلابی در بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری مأمور قلابی در بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید