چگونه از محصولات تبلیغاتی به نفع کسب وکارتان بهره ببرید؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، مطالعات نشان می دهد که نزدیک به نیمی از مصرف نمایندگان مایلند هدایای تبلیغاتی را بیشتر دریافت نمایند. هنگامی که محصولات تبلیغاتی به درستی استفاده شوند، می توانند چندین عملکرد معتبر را انجام دهند. تصور اینکه چگونه یک سرمایه گذاری کوچک مانند یک سررسید می تواند چنین سود بزرگی داشته باشد، سخت است. با این حال، هنگامی که از اقلام تبلیغاتی به طور موثر استفاده می کنید، می توانید به نتایج فوق العاده ای دست پیدا کنید.

چگونه از محصولات تبلیغاتی به نفع کسب وکارتان بهره ببرید؟

آن ها برای تبلیغات، جذب مشتریان نو، یادآوری وجود شما به مشتریان، پاداش دادن به مشتری برای وفاداری یا ارجاع و افزایش احتمال تجارت مشتری نو با شرکت شما موثر هستند.

بیشتر بخوانید : فهرست قیمت ساک دستی آماده

چگونه از محصولات تبلیغاتی به نفع کسب وکارتان بهره ببرید؟

یک رویداد حمایت شده را افزایش دهید

اگر کسب و کار شما از یک رویداد شرکتی برای جذب مشتریان نو حمایت اقتصادی می نماید، سک سالنامه برای آن ها فراهم کنید که بتوانند به خانه ببرند. البته این اقلام نباید گران باشند اما تاثیری ماندگار بر مشتری یا سرمایه گذار خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید : چاپ روبان { فهرست قیمت چاپ روبان فوری }

انتخاب برای حداکثر تاثیرگذاری

سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که نشان دهنده کسب و کار شما باشد. به نظر می رسد این امری غیرممکن است، اما با این وجود حیاتی است. اگر در کوشش برای تبلیغ یک فروشگاه لباس هستید، ساک دستی آماده قابل استفاده مجدد، انتخاب خوبی هستند. اگر می خواهید شرکت خود صحبت کنید، سالنامه و تقویم رومیزی انتخاب خوبی باشد.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

آن را شخصی کنید

موثرترین راه برای ارائه یک کالای تبلیغاتی این است که شخصاً کالا را به مشتری تحویل دهید. اگر مجموعه ای از اقلام روی میز دارید، مانند یک هدیه رایگان به نظر می رسد. وقتی بعد از به اشتراک گذاشتن یک مکالمه سازنده مستقیماً آن کالا را به مشتری تحویل می دهید، مانند یک هدیه به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

پاداش با پاداش

اگر مشتری دارید که واقعاً به کسب و کار شما یاری نموده است، یک کالای تبلیغاتی می تواند روشی مقرون به صرفه برای گفتن سپاسگزارم باشد. نه تنها وفاداری را تقویت می نماید، بلکه یادآوری پایدار از تجارت شما خواهد بود. سایر مشتریان مرتبط با کسب و کارشان ممکن است به محصول شما توجه نمایند و این می تواند گفتگوهای مثبتی را به نفع کسب و کار شما ایجاد کند. سعی کنید از اقلام با ماندگاری طولانی بهره ببرید. تحقیقات نشان داده است که 81 درصد از مصرف نمایندگان محصولات تبلیغاتی را برای بیش از یک سال نگه می دارند. به تقویم دیواری که در دفتر آن ها آویزان است و یا سالنامه همراه آن ها فکر کنید، این تقویم ها ظریف اما مؤثر است.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

از محصولات متنوعی بهره ببرید

در خصوص محصولات تبلیغاتی، واقعاً هیچ قانونی وجود ندارد. شما می توانید در طراحی و کاربرد، خلاق باشید. دسته ای از محصولات طراحی شده برای مشتریانی که بار اول هستند، مشتریان بلندمدت، همکاران تجاری که مدتی است از آن ها خبری نداشتید، داشته باشید. شما حتی می توانید چند محصول مختلف را ارائه دهید و به مشتری اجازه دهید انتخاب کند که ترجیح می دهد. این یک استراتژی خوب است. اگر آن ها یک لیوان قهوه نو می خواستند، به احتمال زیاد از آن استفاده می نمایند.

بیشتر بخوانید : بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید؟

نه فقط برای مشتریان

اقلام تبلیغاتی نیز هدایای عالی برای کارمندان است. به کارمندان چیزی برای استفاده در زندگی روزمره خود ارائه دهید. اقلام می توانند شامل اتوماتیک تبلیغاتی با آرم کسب و کار شما یا پیراهن های یقه دار یا کلاه هایی با نشان کسب و کار شما باشند. اعضای خانواده و دوستان نیز می توانند به انتشار این خبر یاری نمایند. فروشندگان ممکن است از یک کالای تبلیغاتی نیز قدردانی نمایند.

شما آن را دارید. با طراحی عالی و اهداف روشن، اقلام تبلیغاتی می توانند به ابزاری بسیار موثر برای مشاغل کوچک و بزرگ تبدیل شوند. ابتدا معین کنید که چه اقلامی برای کسب و کار شما بهتر عمل می نمایند. سپس راه های خلاقانه ای را برای ارائه آن ها انتخاب کنید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2003

به "چگونه از محصولات تبلیغاتی به نفع کسب وکارتان بهره ببرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از محصولات تبلیغاتی به نفع کسب وکارتان بهره ببرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید