پیش تولید انیمیشن امام علی(ع) آغاز شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، تهیه کننده انیمیشن ناسور گفت: نخستین اکران انیمیشن ناسور در ابتدای محرم در کربلا آغاز شد و پس ازآن در سینماهای کشور و به صورت هم زمان در آمریکا، کانادا و انگلیس به نمایش درآمده است.

پیش تولید انیمیشن امام علی(ع) آغاز شد

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، داریوش دالوند عصر امروز در حاشیه آئین افتتاحیه انیمیشن سینمایی ناسور در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: ناسور کلمه ای است با قدمت پنج هزارساله به معنی زخمی که هرگز التیام نمی یابد و حرارتی که هرگز سرد نمی شود که برگرفته از ارادت شیعیان به امام حسین(ع) است.

وی بابیان اینکه کار ساخت این انیمیشن 18ماه به طول انجامید، اضافه کرد: نخستین اکران این اثر در ابتدای محرم در کربلا آغاز شد و پس ازآن در سینماهای کشور و به صورت هم زمان در آمریکا، کانادا و انگلیس به نمایش درآمده است.

تهیه کننده انیمیشن ناسور به موفقیت های این اثر اشاره و مطرح نمود: این انیمیشن در سال94 در بخش انیمیشن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و همچنین جشنواره غدیر عراق و در همایش پیر غلامان در بندرعباس به عنوان اثری آئینی مورد تجلیل قرار گرفت.

وی در رابطه با دیگر آثار در دست تهیه این شرکت اظهار داشت: پیش تولید انیمیشن امام علی(ع) آغازشده و حدود 14 تا 15 ماه آینده آماده اکران می شود همچنین اثر دیگری همچون انیمیشن رستم و سهراب در جنبه های ملی نه مذهبی در دست تولید است علاوه بر آن تولید چند اثر در قالب های ملی برای بچه ها و نوجوانان از برنامه های آیند این شرکت است.

دالوند شرح داد: خلأ بزرگی درزمینهٔ تولید انواع انیمیشن در کشور وجود دارد و باید کارهایی ساخته شود که رقیب انیمیشن های روز دنیا باشد که بتواند بچه ها و نوجوانان را به انیمیشن ایرانی جذب کند چراکه این کارها اثر هنرمندان ایرانی است و حجب و حیای ایرانی مسلمان در آن وجود دارد و این خود کمکی در مقابله با هجمه های فرهنگی است هرچند جنبه های مذهبی یا ملی نداشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 419

به "پیش تولید انیمیشن امام علی(ع) آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش تولید انیمیشن امام علی(ع) آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید