پیش بینی طغیان رودخانه ها در گلستان

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی گلستان از ورود سامانه بارشی جدید به استان خبرداد و گفت: اوج فعالیت این سامانه از اواسط روز یکشنبه تا اواسط روز دوشنبه است.

پیش بینی طغیان رودخانه ها در گلستان

محمدرضا رحمان نیا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از اواخر وقت آدینه با نزدیک شدن سامانه بارشی به استان شاهد افزایش ابر در بخش های مختلف خواهیم بود که در صبح شنبه با رگبارهای پراکنده همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بارشهای روز شنبه سراسری نبوده و بارش ها به لحاظ مقدار قابل ملاحظه نیست، اضافه کرد: از صبح یکشنبه بارش در مناطق مختلف استان تقویت می گردد و شاید بارشهای نسبتا خوبی در سطح استان خواهیم بود.

معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی گلستان با بیان اینکه اوج فعالیت این سامانه به لحاظ بارشی از اواسط روز یکشنبه تا اواسط روز دوشنبه است، توضیح داد: آبگرفتگی بعضی از معابر عمومی در شهرهای استان دور از انتظار خواهد بود. به واسطه بارشهای رگباری ، طغیان رودخانه ها بویژه در بخش های کوهپایه ای دور از انتظار نیست.

رحمان نیا گفت: از دوشنبه بعد از ظهر به تدریج شاهد تضعیف بارشها خواهیم بود و تا صبح سه شنبه بارشهای پراکنده را خواهیم داشت. این سامانه صبح سه شنبه منطقه ما را ترک می نماید.

معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی گلستان اعلام کرد: از روز آدینه تا دوشنبه، در گرمترین ساعت کاهش دمایی بین 8 تا 12 درجه سلسیوس را پیش بینی می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 181

به "پیش بینی طغیان رودخانه ها در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی طغیان رودخانه ها در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید