پیش بینی بورس کارشناسان از بازار سرمایه (اینفوگرافیک)

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته تحرکات کلی بازار سهام مثبت بود و در بیشتر روزها گروه های کوچگ و بزرگ با روندی مثبت به کار خودشان انتها دادند.

پیش بینی بورس کارشناسان از بازار سرمایه (اینفوگرافیک)

هفته گذشته شاخص در کانال یک میلیون و 488 هزار واحد به کار خود خاتمه داد و حالا گمانه هایی شکل گرفته تا شاید شاخص به مقاومت 1.6 میلیون واحد در هفته جاری برسد. اما پیش بینی کارشناسان از فرایند بازار سرمایه به چه صورت است؟

ایمان رئیسی، کارشناش بازار سرمایه هفته گذشته پیش بینی نموده بود شاخص کل بورس با تحرکات مثبت همراه باشد و گروه پالایشی را هم به اسم گروه برتر بورس معرفی کرد. در پیش بینی هفته آینده هم او باز هم فرایند بازار را مثبت ارزیابی کرد و پالایشی ها را پیشتاز بازار معرفی کرد.

امیر حسین نام آور، کارشناس بازار سرمایه هم هفته گذشته پیش بینی نموده بود بازار متعادل باشد و حالا برای هفته آینده به خبرنگاران گفته است احتمالا فرایند بازار منفی باشد.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سهام فرایند بازار هفته آینده را متعادل همراه با پیشتازی نمادهای گروه بانکی پتروشیمی و پالایشگاهی پیش بینی نموده است. نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه هم پیش بینی نموده بازار در روزهای آینده صعودی باشد و نمادهای گروه پالایشی و پتروشیمی هم پیش رو باشند

در اینفوگرافیک پیش بینی بورس هفته آینده 50 درصد کارشناسان فرایند بازار را مثبت و حدودا 9 درصد آنها فرایند بازار را منفی ارزیابی کردند. 41 درصد هم تحرکات بازار را خنثی و متعادل ارزیابی کردند.

آخرین پیش بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1800

به "پیش بینی بورس کارشناسان از بازار سرمایه (اینفوگرافیک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس کارشناسان از بازار سرمایه (اینفوگرافیک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید