پژمان جمشیدی کرونا ندارد و در روز هفتم جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، تهران (پانا) - امروز خبر ابتلای پژمان جمشیدی به کرونا در بعضی از سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شد و این درحالی است که وی امروز برای دیدن فیلم خط فرضی به کاخ فیلم، سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رفته است.

پژمان جمشیدی کرونا ندارد و در روز هفتم جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد

در حالی در روزهای اخیر رسانه ها خبر ابتلای پژمان جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس و سوپراستار سینما به کرونا را منتشر می نمایند که این خبر صحت ندارد.

وی برای دیدن فیلم خط فرضی در جشنواره حضور داشته و طی صحبتی که با رسانه ها داشت اظهار داشت که روز چهارشنبه آزمایش داده و جواب تست کرونایش منفی بوده است.

در خبری که درباره کرونایی بودن پژمان جمشیدی منتشر شده بودآآمده است، پژمان جمشیدی مدتی قبل به کرونا مبتلا شده بود که با قرنطینه خانگی حالش خوب شده است. پژمان حتی پس از بهبودی روز پنجشنبه به بهشت زهرا رفت و بر سر مزار مهرداد میناوند و علی انصاریان ساعتی اشک ریخت. خبر ابتلای جمشبدی به کرونا در حاشیه حضور هنرمندان در بیمارستانی که انصاریان بستری بود پخش شده است.

یادآور می گردد، پژمان جمشیدی روز دوم جشنواره فجر برای حضور در نشست خبری فیلم شیشلیک در برج میلاد حاضر شده بود و بسیاری از رسانه های ورزشی بدون اطلاع از این اخبار خبر کرونایی بودن وی را منتشر نموده بودند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1449

به "پژمان جمشیدی کرونا ندارد و در روز هفتم جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمان جمشیدی کرونا ندارد و در روز هفتم جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید