نشست های تخصصی گردشگری در شوشتر برگزار گردید

به گزارش مجله نایس پاتوق، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر گفت: به مناسبت هفته گردشگری، نشست های تخصصی گردشگری در خانه تاریخی مقدم شوشتر برگزار گردید.

نشست های تخصصی گردشگری در شوشتر برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، علی محمد چهارمحالی رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر، امروز شنبه 14 مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین دورهمی گردشگری شوشتر با حضور جمعی از علاقه مندان، راهنمایان گردشگری استان و انجمن فرهنگی و گردشگری شوش در خانه تاریخی مقدم شوشتر با موضوع شعار گردشگری سال2018،گردشگری و تحول دیجیتال، و همچنین معرفی قلعه تاریخی سلاسل شوشتر برگزارشد.

او اضافه کرد: نشستی نیز با حضور فعالان گردشگری شوشتر و انجمن گردشگری و فرهنگی زیگورات شوش برای برگزاری تورهای خوزستان شناسی برای فعالان و اعضای انجمن های گردشگری برپا شد.

چهارمحالی به بازدید فعالان فرهنگی از منطقه حفاظت شده کرایی اشاره و بیان کرد: به مناسبت هفته گردشگری و با همکاری محیط زیست شوشتر؛ فعالان میراث فرهنگی توانستند از منطقه کرایی بازدید نمایند.

او با اشاره به استقبال خوب فعالان میراث فرهنگی و گردشگری از این برنامه، اضافه کرد: با توجه به این استقبال قصد داریم چنین برنامه های مشارکتی که با همکاری اداره محیط زیست برگزار گردید را بیشتر اجرا کنیم تا فعالان بیشتری از جاذبه های منحصربه فرد شوشتر بازدید نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 284

به "نشست های تخصصی گردشگری در شوشتر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست های تخصصی گردشگری در شوشتر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید