میزبان به نیمه نهایی رسید ، برزیل در انتظار مسی و آرژانتین

به گزارش مجله نایس پاتوق، برزیل میزبان با فزونی در ضربه های پنالتی برابر پاراگوئه به مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا امه ریکا 2019 راه یافت.

میزبان به نیمه نهایی رسید ، برزیل در انتظار مسی و آرژانتین
  • آشنایی با کوپا امه ریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، تیم ملی فوتبال برزیل با وجود اخراج مدافع پاراگوئه در دقیقه 58 نتوانست در 120 دقیقه در استادیوم آره نا دو گرمیو در شهر پورتو الگره از پس حریف خود برآید. در نخستین بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا امه ریکا در برزیل این گاتیتو فرناندز، دروازه بان پاراگوئه بود که عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد. فرناندز در تیم باشگاهی بوتافوگو در برزیل بازی می نماید.

در ضربه های مرگبار پنالتی آلیسن بکر، دروزاه بان برزیل ضربه گوستاوو گومس را مهار کرد. بکر که نقشی اساسی در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا داشت، در چهار بازی برزیل در کوپا امه ریکا هنوز گل نخورده است. روبرتو فیرمینو، همبازی بکر در لیورپول ضربه خود را به بیرون زد و همه چیز در عدد سه مساوی شد. پس از آنکه بازیکن پاراگوئه با ضربه ای شبیه فیرمینو توپ را بیرون فرستاد، گابریل ژسوس (مهاجم منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر) ضربه اش را به گل تبدیل کرد تا برزیل به مرحله نیمه نهایی برسد.

بازی دوم این مرحله ساعت 21 امروز آدینه بین تیم های ملی آرژانتین و ونزوئلا برگزار می گردد و برنده آن به هماوردی برزیل در پای فینال می رود. اگر یاران لیونل مسی از سد ونزوئلا بگذرند، فینال زودرس این دوره در مرحله نیمه نهایی بین برزیل و آرژانتین خواهد بود. سلسائو سال جاری نیمار را در ترکیب ندارد و مسی هم بسان تمام رویدادهای بین المللی در تیم ملی آرژانتین کمتر از حد انتظار ظاهر شده است.

تیم ملی کلمبیا با راهنمایی کارلوس کی روش ساعت یک بامداد فردا شنبه با شیلی دیدار می نماید و اروگوئه و پرو هم ساعت 21 با هم بازی می نمایند. برنده های این دو دیدار در دیگر سوی جدول بازی ها در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 243

به "میزبان به نیمه نهایی رسید ، برزیل در انتظار مسی و آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبان به نیمه نهایی رسید ، برزیل در انتظار مسی و آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید