مهدی پور: با ناامیدی به تایلند نمی رویم، در اوزانی اعزام خواهیم داشت که شانس کسب مدال باشیم

به گزارش مجله نایس پاتوق، مربی تیم جوانان بوکس گفت: شرایط برای پیش بینی مسابقات در بوکس سخت است اما با ناامیدی راهی رقابت های قهرمانی آسیا نمی شویم.

مهدی پور: با ناامیدی به تایلند نمی رویم، در اوزانی اعزام خواهیم داشت که شانس کسب مدال باشیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

رضا مهدی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی جوانان که تا چند روز دیگر راهی رقابت های قهرمانی آسیا می گردد گفت: در 9 وزن در رقابت های آسیا شرکت می کنیم و تنها در یک وزن نماینده نخواهیم داشت. سعی کردیم در اوزانی اعزام داشته باشیم که شانس کسب مدال بیشتری وجود دارد یا اینکه می توانیم برای آینده کسب تجربه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیش بینی رقابت های بوکس با توجه به شرایطی که در این رشته است بسیار سخت است اما به هر صورت با ناامیدی به تایلند نمی رویم و به امید خدا سعی می کنیم تمام تلاشمان را برای دریافت بهترین نتیجه انجام دهیم. اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و مسئولان تا به اندازه ای که از دست شان برمی آید حمایت کردند ولی از لحاظ اردوی برون مرزی یا مسابقات تدارکاتی تیم ایران شاید رتبه بیستم را در میان کشورهای آسیا داشته باشد.

مربی تیم جوانان بوکس گفت: چندین دوره اردو به صورت مقطعی داشتیم و یک اردوی خوب را نیز در کرمانشاه تجربه کردیم. در این اردو واقعا شهردار و اعضای شورای شهر کرمانشاه و همچنین مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان یاری حمات بسیار خوبی از تیم داشتند و حتی لباس ها و بعضی وسایل را برای ملی پوشان تهیه کردند. واقعا جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر کنم.

مهدی پور گفت: روز گذشته نیز اردونشین ها با حضور در مزار شهدای شهر کرمانشاه با آرمان های انقلاب و شهدای عزیزمان تجدید میثاق کردند. البته اردونشین ها بعد از گلزار سر مزار برادر من هم آمدند که جا دارد در این مورد نیز از این عزیزان تشکر کنم.

مربی تیم جوانان بوکس در سرانجام تاکید نمود: بعد از رقابت های قهرمانی آسیا با دیگر همکاران در کادر فنی مشورت خواهیم کرد و در خصوص ادامه همکاری با تیم تصمیم خواهیم گرفت. کاری است که آغاز کردیم و تا سرانجام رقابت های قهرمانی آسیا باید ادامه بدهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 595

به "مهدی پور: با ناامیدی به تایلند نمی رویم، در اوزانی اعزام خواهیم داشت که شانس کسب مدال باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور: با ناامیدی به تایلند نمی رویم، در اوزانی اعزام خواهیم داشت که شانس کسب مدال باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید