امید مالزی به هنرنمایی دو بازیکن بلند قامتش، صدیقی: برای دیدار با مالزی آماده ایم

به گزارش مجله نایس پاتوق، تیم والیبال زیر 23 سال بانوان مالزی در حالی برابر تیم ایران حاضر می گردد که تمام امیدش به هنرنمایی دو بازیکن بلند قامتش است.

امید مالزی به هنرنمایی دو بازیکن بلند قامتش، صدیقی: برای دیدار با مالزی آماده ایم

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از تایلند، روز نخست مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال بانوان آسیا در حالی پیگیری شد که دو تیم همگروهی ایران به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار فرصتی شد تا کادرفنی و آنالیزور تیم ملی ایران شرایط دو تیم را از نزدیک ارزیابی نمایند.

نتیجه بازی دو تیم مالزی و نیوزیلند نشان داد که نیوزیلندی ها خیلی تیم آماده ای نیستند. سرپرست این تیم مدعی است که تیمش تنها 7 روز برای مسابقات پیش روز تمرین داشته است.

اما مالزی به نسبت دیگر حریف ایران شرایط بهتری دارد. البته تمام نقطه قوت مالزی در دو بازیکن بلند قامت این تیم خلاصه می گردد. دو بازیکن سرعتی و دریافت نماینده این تیم امید اصلی مالزی برای پیروزی برابر حریفان است. دو بازیکنی که یک سروگردن از هم تیمی های خود بالاتر هستند و همین امر باعث شده تا سرمربی این تیم برای ایجاد توازن در زمین مدام تاکتیک هایش را تغییر بدهد.

سرمربی تیم ملی بانوان زیر 23 سال ایران درخصوص شیوه تاکتیکی حریف ایران در بازی فردا گفت: بازیکنان ما باید طوری بازی نمایند که توپ ها به پاسور تیم مالزی نرسد. حمله های آنها پایین است و دفاع ایران باید حواسش را به خوبی جمع کند.

سیما صدیقی گفت: در تمرینات عصر امروز روی تاکتیک های تیم مالزی کار کردیم و از هر لحاظ برای رویارویی با حریف آماده ایم.

تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال کشورمان در شرایطی روز یکشنبه به مصاف تیم ملی مالزی می رود که به لحاظ قدی از این تیم بلندتر است و از نظر سنی نیز تیم ایران جوانتر است. این نخستین دیدار دو تیم ملی والیبال بانوان ایران و مالزی است. بازیکنان ایران امید زیادی به پیروزی برابر این تیم دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 504

به "امید مالزی به هنرنمایی دو بازیکن بلند قامتش، صدیقی: برای دیدار با مالزی آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید مالزی به هنرنمایی دو بازیکن بلند قامتش، صدیقی: برای دیدار با مالزی آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید