تور یونان ارزان: لیگ NBA، ستاره یونانی از میلواکی جدا می گردد؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، ستاره یونانی تیم میلواکی باکس در لیگ NBA در پی چالش جدیدی در دنیای بسکتبال است.

تور یونان ارزان: لیگ NBA، ستاره یونانی از میلواکی جدا می گردد؟

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم میلواکی باکس در فصل گذشته لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا با درخشش یانیس آنتتوکمپو، ستاره یونانی خود پس از نیم قرن، قهرمان NBA شد.

قهرمانی باکس در لیگ، ستاره یونانی را ترغیب کرد که قرارداد خود را با این تیم برای حداقل 4 سال تمدید کند ولی او در مصاحبه اخیر خود با یک رسانه آمریکایی اعلام نموده که در پی چالش جدیدی است.

آنتتوکمپو گفت: نخستین چالش ما این بود که به قهرمانی لیگ برسیم. قهرمان شدن در NBA کار خیلی سختی بود ولی ما پیروز به انجام آن شدیم. چالش بعدی اما ممکن است اینجا نباشد. البته این بدان معنی نیست که من میلواکی را دوست ندارم. من و خانواده ام، میلواکی را انتخاب کردیم و عاشق این شهر هستیم. من کاملا صادق هستم و این شهر را عمیقاً دوست دارم.

ستاره یونانی باکس ادامه داد: ما قهرمان لیگ شدیم. چالش بعدی، می تواند تکرار قهرمانی باشد اما بعد از آن چه؟ من اگر تا سن 26 سالگی، 2 بار قهرمان لیگ شوم به همه چیز در بسکتبال رسیده ام. باید در پی اهداف جدیدی بود تا مرا به چالش بکشد.

تیم میلواکی با 6 پیروزی و 8 شکست در فصل جاری در پی دومین قهرمانی متوالی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1834

به "تور یونان ارزان: لیگ NBA، ستاره یونانی از میلواکی جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: لیگ NBA، ستاره یونانی از میلواکی جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید