لمن: چرا نگذاریم طرفداران به استادیوم بروند؟

به گزارش مجله نایس پاتوق، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان معتقد است که رفتن طرفداران به استادیوم ها با اعمال یکسری محدودیت ها خطرساز نخواهد بود.

لمن: چرا نگذاریم طرفداران به استادیوم بروند؟

به گزارش خبرنگاران، در حالی که بوندس لیگا برای از سرگیری مسابقاتش پس از تعلیق یک ماه و نیمی به دلیل شیوع کرونا، آماده می گردد، ینس لمن دروازه بان سابق تیم ملی آلمان معتقد است که منعی برای صدور مجوز تماشاگران به استادیوم ها وجود ندارد.

فوتبال آلمان مانند دیگر لیگ های معتبر فوتبال اروپا از اواسط اسفند ماه در پی شیوع کرونا در قاره سبز، به حالت تعلیق درآمده اما اخیراً زمزمه هایی مبنی بر آغاز مجدد شنیده می گردد، چرا که از روز گذشته (دوشنبه) سختگیری های دولت آلمان برای مهار کرونا کاهش یافت و بعضی کسب و کارها آغاز به فعالیت کردند.

با توج به اینکه تجمعات عظیم در آلمان تا ماه سپتامبر ممنوع خواهد بود، سازمان لیگ این کشور اعلام نموده که از ماه آینده بازی های بوندس لیگا پشت درهای بسته از سر گرفته خواهد شد. با این حال لمن پا را یک گام فراتر گذاشته است و می گوید دلیلی برای ممنوعیت ورود طرفداران به استادیوم ها هم وجود ندارد.

سنگربان سابق تیم ملی آلمان گفت: چرا در استادیومی مانند آلیانتس آره نا (استادیوم بایرن مونیخ) که 70 هزار نفر ظرفیت دارد، ما نباید اجازه دهیم 20 هزار تماشاگر وارد شوند؟ فکر می کنم که فاصله 10 متری میان هر طرفدار برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا میان آنها کافی باشد. طرفداران فقط نباید با یکدیگر تماس داشته باشند.

شیوع کرونا در آلمان اگرچه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی قربانیان کمتری داشته اما با این وجود در همین کشور تا کنون بیش از 147 هزار نفر مبتلا شده اند و بیش از 4 هزار و 800 نفر جان شان را از دست داده اند. آلمان در بین کشورهای دارای موارد ابتلا به کرونا، پس از آمریکا، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه در رتبه پنجم دنیا قرار گرفته است.

ینس لمن پیش از این و در اوایل شیوع کرونا در آلمان هم به قرنطینه اجباری در این کشور اعتراض نشان داده و گفته بود ضرر اینکه مردم در معرض ابتلا به کرونا قرار بگیرند، کمتر از بیکار شدن و از دست دادن منابع درآمدشان نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 950

به "لمن: چرا نگذاریم طرفداران به استادیوم بروند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمن: چرا نگذاریم طرفداران به استادیوم بروند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید