لیگ برترانگلیس، منچستریونایتد از پس قعرنشین جدول برنیامد و یک پله سقوط کرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با ثبت یک تساوی در کارنامه شیاطین سرخ و شکست خارج از خانه آبی پوشان مرسی ساید مقابل نیوکاسل دنبال شد.

لیگ برترانگلیس، منچستریونایتد از پس قعرنشین جدول برنیامد و یک پله سقوط کرد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس شب گذشته (سه شنبه) سه بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه تیم برنلی به نتیجه ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

در این بازی ابتدا پل پوگبا در دقیقه 18 شیاطین سرخ را پیش انداخت، اما دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم جی رودریگس گل تساوی را برای برنلی قعر جدولی به ثمر رساند.

این نتیجه به معنای ثبت ششمین تساوی فصل در کارنامه منچستریونایتدی است که 39 امتیازی شد، اما به سبب پیروزی وستهام به رده پنجم جدول سقوط کرد. تیم برنلی هم با 14 امتیاز همچنان در قعر جدول قرار گرفته است.

دقایقی پیش از این بازی، دو ملاقات دیگر در لیگ برتر جزیره شروع شده بود که در یکی از آنها وستهام میهمان خود واتفورد را با نتیجه یک بر صفر و با تک گل دقیقه 68 جارود بوون در دقیقه 68 شکست داد. در بازی دیگر اما تیم فوتبال اورتون با نتیجه 3 بر یک به میزبان خود نیوکاسل باخت. میسون هولگیت در دقیقه 37 (گل به خودی)، رایان فریزر در دقیقه 56 و کایران تریپیر در دقیقه 80 سه گل تیم نیوکاسل را در حالی به ثمر رساندند که اورتونی ها زودتر به گل رسیده بودند. گل اورتون با اشتباه بازیکن نیوکاسل برای بازی کردن دروازه خودی در دقیقه 36 رقم خورد.

این نتیجه اورتون را با 19 امتیاز در رده شانزدهم نگه داشت و حالا نیوکاسل با تنها یک امتیاز فاصله در رده هفدهم جدول قرار گرفته است.

امروز چهار بازی دیگر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که برنامه آنها به توضیح زیر است:

نوریچ سیتی - کریستال پالاس، ساعت 23:15)به وقت تهران)

تاتنهام - ساوتهمپتون، ساعت 23:15

منچسترسیتی - برنتفورد، ساعت 23:15

استون ویلا - لیدزیونایتد، 23:15

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2007

به "لیگ برترانگلیس، منچستریونایتد از پس قعرنشین جدول برنیامد و یک پله سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برترانگلیس، منچستریونایتد از پس قعرنشین جدول برنیامد و یک پله سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید