لمپارد: چلسی سزاوار کسب پیروزی مقابل فولام بود، ماونت باید بیشتر از این گل بزند

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی تیم فوتبال چلسی نتیجه ای که برای مصاف شاگردانش و رقیب همشهری آنها در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس رقم خورد را عادلانه دانست.

لمپارد: چلسی سزاوار کسب پیروزی مقابل فولام بود، ماونت باید بیشتر از این گل بزند

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی می گوید که پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل فولام 10 نفره در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس با توجه به عملکرد شاگردانش در این مسابقه نتیجه ای عادلانه بوده است. چلسی که سه بازی قبلی خود در لیگ برتر را نبرده بود، با کسب این پیروزی به رده هفتم جدول صعود کرد.

لمپارد پس از بازی به شبکه اسکای اسپورتس گفت: بدون شک کسب یک پیروزی حس خوبی دارد به خصوص در مورد ما که این اواخر شرایط مان در لیگ چندان جالب نبوده است و لازم بود که یک جایی این فرایند پایان پیدا کند. فولام کار را برای ما سخت کرد. البته ما بازی را خوب شروع کردیم و تملک توپ فراوانی داشتیم، اما مقابل حریفی که به خاطر 10 نفره شدن آرایش دفاعی می گیرد، کار آسان نیست. ما به کارمان ادامه دادیم و در نهایت به چیزی که می خواستیم رسیدیم، چیزی که حق مان بود. جا به جا کردن توپ مقابل تیمی 10 نفره و پیدا کردن فضاهای خالی و استفاده از آنها برای موقعیت سازی کار سختی است. ما اما این کارها را انجام می دادیم، آنهم در شرایطی که اعتمادبه نفس تیم به خاطر نتایج اخیر اُفت کرده بود. در نهایت به هدف مان رسیدیم و من از این بابت راضی ام. به کیفیت بازی بازیکنانم اعتماد دارم. از همان ابتدای کار احساس می کردم که ما به گل خواهیم رسید، چون به طور مداوم به حریف فشار می آوردیم. کاری که می بایست انجام می دادیم صبوری در پاس ها برای رسیدن موقعیت مناسب بود و من فکر می کنم که این کار را به درستی انجام دادیم.

تنها گل بازی که توسط میسون ماوت به ثمر رسید، تنها دومین گل او در این فصل از لیگ برتر انگلیس بود و لمپارد ابراز امیدواری کرد که این بازیکن انگلیسی در ادامه فصل آمارش را ارتقا دهد.

وی افزود: میسون نسبت به گذشته دور از دروازه بازی می کند، اما او هنوز هم می تواند در حملات شرکت کند. او باید گل های بیشتری بزند و خودش هم این را می داند. با این حال من باید بگویم که از ذهنیت و کیفیت بازی اش راضی ام.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1417

به "لمپارد: چلسی سزاوار کسب پیروزی مقابل فولام بود، ماونت باید بیشتر از این گل بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: چلسی سزاوار کسب پیروزی مقابل فولام بود، ماونت باید بیشتر از این گل بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید