قرار داد با چین و شانگ های فرصت خوبی برای سرمایه گذاری شستا است

به گزارش مجله نایس پاتوق، موسوی گفت: قرارداد 25 ساله چین و پیمان شانگ های فرصت خوبی برای توسعه زیرساختی و سرمایه گذاری شستا فراهم کرده است.

قرار داد با چین و شانگ های فرصت خوبی برای سرمایه گذاری شستا است

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی خبرنگاران، میر هاشم موسوی رئیس سازمان تامین اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم رویکردها، اصول و مبانی که در جهت اعتمادسازی بیشتر و تحول موثر هستند را به کار بگیریم و وظایف خود را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: از اقدامات مهم اخیر برگزاری مجمع شستا بود و رشد های خوبی رخ داد، همچنین 31 هزار میلیارد تومان سود خالص اقتصادی نسبت به سال 99 بود که رشد 62 درصدی را نشان می دهد.

موسوی گفت: بر اساس گزارش سرپرست سابق شستا، امسال سرمایه گذاری توسعه ای شستا 42 هزار میلیارد است، شاید بتوان با ظرفیت سازی های نو افزایش آن را تا 10 برابر هم پیش بینی کرد.

وی با بیان اینکه دستاورد های مطلوبی را در شستا شاهد بودیم ادامه داد: ظرفیت هایی که می توان برای این مجموعه ترسیم کرد بسیار زیاد هستند. انتظار سازمان تامین اجتماعی از آینده مدیریت این مجموعه این است که متناسب با ظرفیت ها و دارایی های موجود که 90 درصد سهام آن متعلق به تامین اجتماعی است، افزایش نرخ بازدهی سرمایه گذاری ها و ترسیم افقی مطلوب و فراتر از شرایط فعلی را رقم بزند.

موسوی با اشاره به اینکه شستا یک مجموعه اقتصادی بزرگ است، یادآور شد: در دولت فعلی ظرفیت های دیگری در اختیار این حوزه قرار گرفته است که آن هم استفاده از سرمایه گذاری فرا ملی است. همچنین قرارداد 25 ساله چین و پیمان شانگ های فرصت خوبی برای توسعه زیرساختی و سرمایه گذاری شستا فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد که دولت، دولت مردم است و از مدیرعامل نو شستا درخواست دارم تا شستا را شستای مردمی کند.

وی اضافه کرد: شستا به منزله اتاق شیشه ای باشد و هر کسی با هرنیتی که می خواهد از شستا مطلع شود، بتواند این کار را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

با رفتاری شفاف شستا را اداره می کنیم/ مدیران مبارز با فساد تحت حمایت ما هستند

خبرنگاران اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2059

به "قرار داد با چین و شانگ های فرصت خوبی برای سرمایه گذاری شستا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار داد با چین و شانگ های فرصت خوبی برای سرمایه گذاری شستا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید