طراحی ناخن با نگین

به گزارش مجله نایس پاتوق، طراحی ناخن با نگین یکی از زیباترین و پرطرفدارترین طراحی ها است. طراحی ناخن با نگین همه نگاه ها را به سوی شما خیره می نماید.

طراحی ناخن با نگین

طراحی ناخن با نگین یکی از زیباترین و پرطرفدارترین طراحی ها است. نگین با زرق و برقی که بر روی ناخن ها ایجاد می نماید همه نگاه ها را به سوی شما خیره می نماید. طراحی با این روش بسیار ساده است و فقط شما احتیاج به نگین و چسب مخصوص ناخن دارید. می توانید نگین ها را در اشکال و رنگ های مختلف از مغازه های ارائه دهنده لوازم آرایشی تهیه کنید. برای چسباندن نگین ها بر روی ناخن باید از چسب ناخن بهره ببرید. سعی کنید یک چسب ناخن باکیفیت را برای این کار تهیه کنید تا از افتادن نگین ها جلوگیری گردد. برای اطمینان از محکم چسبیدن نگین ها بر روی ناخن می توانید از برق ناخن بهره ببرید. با زدن یک لایه برق ناخن بر روی تمامی ناخن ها نگین ها کاملا می چسبند و دیگر به راحتی جدا نمی شوند. شما می توانید از طراحی ناخن با نگین برای شرکت در مهمانی ، عروسی و تولد استفاده نمایید. در اینجا چندین طراحی ناخن با نگین را برای شما در نظر گرفته ایم.

1- طراحی ناخن با نگین های رنگارنگ

برای این روش طراحی باید نگین ها را در رنگ های مختلف از فروشگاه های لوازم آرایشی تهیه کنید. می توانید برای هر رنگ لاک از همان رنگ نگین بهره ببرید تا زیبایی ناخن ها دوچندان گردد. با هر رنگ لباسی که داشته باشید می توانید این طراحی را با آن ست کنید.

2- فرنچ ناخن نگین دار

(فرنچ ناخن یعنی لاک زدن سر ناخن ها که این روش به علت اینکه منشا آن از فرانسه بوده فرنچ نامیده می گردد. فرنچ در زبان انگلیسی به معنای فرانسوی است). استفاده از نگین با طراحی فرنچ بسیار جذاب است. به راحتی می توانید ناخن ها را فرنچ نموده و از ترکیبات زیبای نگین بر روی آن بهره ببرید.

3- استفاده از تزئینات ناخن همراه با نگین

می توانید از تزئینات کوچکی مثل منجوق در کنار نگین بهره ببرید. این روش باعث ایجاد یک طراحی ناخن دوست داشتنی می گردد. اگر از لاک ناخن سفید استفاده می کنید می توانید منجوق ها را به رنگ های متنوعی بهره ببرید تا جلوه زیباتری داشته باشند.

4- نگین های ناخن فانتزی

با انتخاب یک رنگ لاک مناسب می توانید طراحی نگین دار زیبایی را برای ناخن ها به وجود آورید. استفاده از سنگ، مروارید و سایر وسایل تزئینی ناخن می تواند سرگرم نماینده باشد. فقط باید هر چیزی که استفاده می کنید را به خوبی روی ناخن بچسبانید.

5- طراحی ناخن نگین دارهمراه با کریستال های برف

ترکیب طرح کریستال های برف با نگین ایده بسیار خوبی است. نگین ها در میان دانه های برف درخشش و زرق و برق بیشتری ایجاد می نمایند.

6- طراحی ناخن با نگین بنفش

با ترکیب دو رنگ نگین بنفش تیره و روشن می توانید طراحی خیره نماینده ای را ایجاد نمایید. سعی کنید که در این روش حتما از یک لاک پس زمینه بنفش روشن بهره ببرید.

7- ترکیب دانه های اکلیل عظیم و کوچک موجود در بعضی از لاک ها با نگین

این هم یک ترکیب عالی است که حتی می توانید با استفاده از صدف های کوچک در آن حس دریا را به وجود آورید.

8- استفاده از کریستال های عظیم در طراحی ناخن با نگین

برای ایجاد یک جلوه سلطنتی برای ناخن ها می توانید از کریستال های عظیم و کوچک همراه با نگین بهره ببرید.

9- طراحی ناخن با نگین به شکل ساده

شما می توانید به دلخواه خود یک ترکیب ساده و شیک با نگین را بر روی ناخن ها ایجاد کنید.

منبع: setare.com
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 881

به "طراحی ناخن با نگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ناخن با نگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید