شرکت لیفت آینده دنیا خودرو را تغییر می دهد ، سرمایه گذاری 72 میلیون دلاری در تکنولوژی واقعیت افزوده

به گزارش مجله نایس پاتوق، شرکت لیفت تصمیم دارد به زودی از تکنولوژی واقعیت افزوده در سیستم های ناوبری خودروهای خود استفاده کند. این تکنولوژی دیدی سه بعدی به راننده خواهد داد.

شرکت لیفت آینده دنیا خودرو را تغییر می دهد ، سرمایه گذاری 72 میلیون دلاری در تکنولوژی واقعیت افزوده

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب سیستم های واقیت افزوده در خودروهای شرکت لیفت یک اقدام پیشگیرانه برای کاهش خسارات و تصادفات رانندگی به حداقل مقدار ممکن است.

به نظر می رسد شرکت لیفت تمام کوشش خودرا به کار بسته تا خودروهایش را به سطحی بسیار بالاتر از دیگران برساند. این موضوع با یاری سیستم هوشمند خودران و استفاده از تکنولوژی های واقعیت مجازی انجام می گردد.

اما چرا لیفت برای رسیدن به این جایگاه با شرکت رایدر (شرکتی با واقعیت افزوده مبتنی بر لندن) برای فناوری خودرو های خود همکاری می نماید؟

نقشه برداری را می توان مهم ترین عنصر این تصمیم دانست. تکنولوژی Blue Vision Labs این امکان را برای استفاده از دوربین های سطح پایین در سطح خیابان ها برای ایجاد لایه های واقعیت افزوده تعاملی فراهم می نماید. در آینده، این تکنولوژی می تواند به وسیله یک ماشین اتوماتیک در جهت درک بهتر دنیا اطراف استفاده گردد.

افزون بر این ها فورد از سیستم فیوژن هیبرید استفاده می نماید اگرچه اشاره شده که به نظر می رسد این موضوع هیچ ارتباطی با مشارکتی که فورد و لیفت در سال 2017 اعلام نموده اند ندارد.

در حال حاضر بازاربه مقدار کافی در حوزه خودروهای خودران شلوغ است، بنابراین لیفت تصمیم دارد افزون بر خودروهای خودران روی تکنولوژی های پیشرفته تری نیز کار کند.

گفته شده که منظره سرمایه گذاری در این بخش 72 میلیون دلار است که 30 میلیون دلار آن از اهداف عملکرد کلیدی برخوردارند.

با توجه به برنامه ریزی چند ساله لیفت محتمل است این پروژه نظر مثبت بسیاری دیگر از فعالان عرصه خودرو را به خود جلب کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2151

به "شرکت لیفت آینده دنیا خودرو را تغییر می دهد ، سرمایه گذاری 72 میلیون دلاری در تکنولوژی واقعیت افزوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت لیفت آینده دنیا خودرو را تغییر می دهد ، سرمایه گذاری 72 میلیون دلاری در تکنولوژی واقعیت افزوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید