سقوط شطرنج باز لهستانی حین مسابقه شطرنج

به گزارش مجله نایس پاتوق، شطرنج باز لهستانی در مقابل استاد بزرگ شطرنج دنیا در حال مسابقه بود که ناگهان از روی جایگاه خود سقوط کرد.

سقوط شطرنج باز لهستانی حین مسابقه شطرنج

خبرنگاران - نه تنها باخت در یک مسابقه مهم کافی نبود بلکه در حین مسابقه شطرنج باز لهستانی با سقوط از روی جایگاه اش یک روز کاملا ناامیدکننده را تجربه کرد. در حالی که بازی به خوبی پیش می رفت شطرنج باز لهستانی، پاول تکالف 18 ساله با انجام یک حرکت اشتباه آن را به حریف قدرش واگذار کرد. اما این تمام ماجرا نبود. تکالف آنقدر از انجام حرکت اشتباه خود خشمگین شده بود که با عقب کشیدن خود روی جایگاه دچار حادثه شد. این اتفاق در تاریخ 29 دسامبر در مسابقه شطرنج سریع قهرمانی دنیا در ورشو لهستان رخ داد.

ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است اقدام شطرنج باز لهستانی پس از انجام این حرکت اشتباه و در ادامه سرنگونی اش از روی جایگاه را نشان می دهد. در این ویدئو پاول تکالف در حالی که در مقابل شطرنج باز ارمنستانی تیگران پطروسیان قرار گرفته دیده می گردد. لحظاتی بعد پس از حرکت اشتباه و باخت خود آنچنان خشمگین می گردد که خود را روی جایگاه به عقب می کشد.

بیشتر بخوانید

در همین لحظه او تعادل خود را از دست داده و از در مقابل شطرنج باز ارمنی روی زمین سقوط می نماید. در این ویدئو حتی شطرنج باز ارمنی یک لحظه کوشش می نماید دست این شطرنج باز نوجوان را گرفته و مانع سقوط وی گردد.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: من مطمئن نیستم که او از این شکست، درسی یاد گرفته است یا خیر، اما مطمئن هستم که دفعه بعد در خصوص جایگاه بیشتر مراقب خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1925

به "سقوط شطرنج باز لهستانی حین مسابقه شطرنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط شطرنج باز لهستانی حین مسابقه شطرنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید