سد بالارود اندیمشک پیشرفتی حدود 80 درصد دارد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، حمید رضا لشکری عصر امروز در آئین افتتاح اداره منابع آب شهرستان اندیمشک بیان کرد: با افتتاح اداره منابع آب شهرستان اندیمشک روند خدمت رسانی به شهروندان تقویت می گردد.

سد بالارود اندیمشک پیشرفتی حدود 80 درصد دارد

وی نقش و صندلی شهرستان اندیمشک را در زمینه منابع آبی در استان و کشور مهم دانست و اضافه کرد: 26 هزار هکتار از اراضی شهرستان از خدمات اداره منابع آب اندیمشک برخوردار می شوند.

معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: پیشرفت سد بالارود در حدود 80 درصد است که با بهره برداری از این طرح، میزان برخورداری اراضی کشاورزی اندیمشک از این اداره به حدود 40 هزار هکتار خواهد رسید.

همچنین پیمان جهانگیری مطرح نمود: بهره برداری از اداره منابع آب شهرستان اندیمشک را در توسعه کشاورزی و برطرف دغدغه های جامعه کشاورزی اندیمشک گامی مهم محسوب می گردد.

وی اضافه کرد: با بهره برداری اداره منابع آب شهرستان اندیمشک خدمات آب منطقه شمال استان خوزستان در شهرستان به شهروندان ارائه خواهد شد.

فرماندار اندیمشک گفت: برطرف مطالبات شهروندان و توجه به نیازها و توسعه همه جانبه شهرستان با استفاده از ظرفیت های موجود در برنامه ریزی آتی شهرستان مدنظر و به عنوان اولویت مهم کاری مطرح است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 99

به "سد بالارود اندیمشک پیشرفتی حدود 80 درصد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سد بالارود اندیمشک پیشرفتی حدود 80 درصد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید