زیباترین و مجذوب کننده ترین راه جهان برای قدم زدن در آفریقای جنوبی ! (تور آفریقای جنوبی)

به گزارش مجله نایس پاتوق، توی یه جنگل پر از درخت های قشنگ شما هم می تونین راه برین ولی وقتی میشه روی درخت ها راه رفت و از بالا به جنگل نگاه کرد، چرا این کارو نکنین ؟!!

زیباترین و مجذوب کننده ترین راه جهان برای قدم زدن در آفریقای جنوبی ! (تور آفریقای جنوبی)

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

تو این قسمت از مجله خبرنگاران سفری مجازی داریم به شهر زیبای کیپ تاون در آفریقای جنوبی و راه رفتن روی مسیری بالای درختها که بهتون این اجازه رو میده تا از دید یک پرنده یا میمون به زیبایی های طبیعی نگاه کنین و لذت ببرین.

زیباترین و مجذوب کننده ترین پل دنیا

آفریقای جنوبی پر از دیدنی های و جاذبه های طبیعی فوق العاده است و شهر کیپ تاون هم از این قاعده مستثنی نیست و برای ماجراجوها برترین مقصد گردشگری شناخته شده.

تو باغ گیاه شناسی ملی کریستن بوش، Kirstenbosch در این شهر زیبا هم طیف گسترده ای از گونه های گیاهی وجود داره که شهرتی دنیای بهش بخشیده و این باغ فوق العاده رو به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین و برترین باغ های گیاه شناسی در دنیا معروف نموده.

دقیقا توی همین باغ زیباست که زیباترین و مجذوب کننده ترین راه دنیا قرار گرفته. پلی فوق العاده هیجان انگیز که به شما اجازه میده تا از بالا به همه چی نگاه کنین و حس بی نظیری داشته باشین.

این مسیر رویایی حداکثر 12 متر از زمین ارتفاع می گیره و تنها دوبار با زمین برخورد می کنه. 130 متر طول داره و نیازی نیست برای قدم زدن روی پل مبلغی پرداخت کنین. پس اگه به آفریقای جنوبی، شهر کیپ تاون سفر کردین حتما روی این پل راه برین در غیر این صورت می تونیم با هم به این عکس ها نگاه کنیم و قدمی خیالی برداریم روی زیباترین و مجذوب کننده ترین راه و مسیر دنیا!

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2154

به "زیباترین و مجذوب کننده ترین راه جهان برای قدم زدن در آفریقای جنوبی ! (تور آفریقای جنوبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین و مجذوب کننده ترین راه جهان برای قدم زدن در آفریقای جنوبی ! (تور آفریقای جنوبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید