ربیعی: بقا در لیگ برتر از مهمترین اهداف مس رفسنجان است ، هماهنگی بازیکنان هر روز بیشتر می گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه بقای در لیگ برتر از مهمترین اهداف مس رفسنجان است گفت: مس با جذب 14 بازیکن چهره جدیدی پیدا کرد که هماهنگی بازیکنان هر روز بیشتر می گردد.

ربیعی: بقا در لیگ برتر از مهمترین اهداف مس رفسنجان است ، هماهنگی بازیکنان هر روز بیشتر می گردد

به گزارش خبرنگاران از اراک، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از ملاقات دو تیم فوتبال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت های لیگ برتر گفت: خوشحالم در اراک که در آن خاطرات خوبی داشته ام حضور دارم. اکنون بعضی ثمرات همان حضور در سال های قبل از جمله بازیکنانی که آن روز به تیم آوردیم را می بینیم. قسمت این بود آن موقع نیم فصل از تیم آلومینیوم جدا شوم.

وی افزود: در رابطه بازی مس و آلومینیوم هر دو تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود نموده اند و هر دو شرایط مشابه دارند. درباره تیم خود باید بگویم در شیب رو به بالا و پیشرفت قرار داریم. تیم ما 13،14 بازیکن جدید جذب نموده است که برای هماهنگی بازیکنان به زمان احتیاج داریم.

تیم مس در دو بازی گذشته فرایند رو به رشدی داشته است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بیان کرد: از نظر آمار و عملکردی که گروه بررسی چه جسمی و چه بررسی فنی در مقایسه بازی استقلال و گل گهر داشته این شیبی که به آن اشاره داشتم مشهود بوده است.

ربیعی اظهار داشت: وقتی یک فرایند کیفی ایجاد گردد قطعا در فوتبال به موازات آن و در زمان تعیین آن نتیجه حاصل خواهد شد و تمام کوشش من و تیم فنی و اجرایی مس بر این است که تیم را به این حالت برسانیم. نگاهی واقع بینانه و هوشمندانه تمام عوامل باشگاه و مجموعه شهر به چالش های پیش رویی است که در این مدت با آنها روبرو هستیم. امیدواریم با تیزهوشی و این نگاه و همراهی از این چالش سال اول حضور در لیگ عبور کنیم که البته باشگاه آلومینیوم اراک نیز همین طور خواهد بود.

وی ادامه داد: برای خطیبی و تیم فوتبال آلومینیوم هم موفقیت در این جهت و حضور مداوم در لیگ برتر داریم چراکه هدف گذاری هر دو تیم آلومینیوم و مس استمرار و بقای در لیگ برتر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به بازی فردا مقابل آلومینیوم اراک در پاسخ به سوالی درباره تحلیل وی از اینکه هر دو تیم تازه به لیگ برتر آمده و هر دو تیم در دو بازی اخیر خود با شکست روبه رو بوده و قطعا استرس در بازی سوم با دو تیم همراه است گفت: با بخشی از صحبت های شما موافقم و با بخشی موافق نیستم، و اینکه فضا هست و اگر این فضا به ویژه برای کسانی که صاحب تصمیم و نظر هستند ارزیابی گردد می تواند فشار و استرس را کمتر کند و جهت را با موفقیت و تمرکز طی خواهد نمود.

تیم فوتبال مس را مانند فرزند خود می دانم

ربیعی افزود: کوشش کردم تا تیم را در جهت آرامش وارد مسابقات کنیم و استرس را برای خود نگه داشته و اجازه انتقال آن به تیم را نداده ام و همواره هم به همین شکل بوده است.

وی اظهار داشت: به هرحال کار سخت است و ما هم می دانیم، تیم هر روز از لحاظ روانی و ذهنی در شرایط مطلوب تری نسبت به هفته قبل حرکت می نمایند و همانطور که بیان کردم شیب رو به رشدی که می رویم برای خود ما مشهود بوده و هیچ نگران نیستم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: ما تمام کوششمان را کردیم تا تیم به لیگ برتر صعود کند و به این تیم به چشم فرزندم نگاه می کنم و سعی دارم تا اتفاق بزرگی که رقم زدیم پاسداری کنیم، جان می دهیم ولی در لیگ برتر باقی بمانیم.

711، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1309

به "ربیعی: بقا در لیگ برتر از مهمترین اهداف مس رفسنجان است ، هماهنگی بازیکنان هر روز بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: بقا در لیگ برتر از مهمترین اهداف مس رفسنجان است ، هماهنگی بازیکنان هر روز بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید