خبرنگاران دو حضور جدید برای اتاق شماره 13

به گزارش مجله نایس پاتوق، تهران- خبرنگاران- فیلم کوتاه اتاق شماره 13 بعد از دریافت سومین جایزه بین المللی و ده حضور جهانی در تازه ترین رقابت بین المللی به جشنواره Kinolikbez سنت پترزبورگ می رود.

خبرنگاران دو حضور جدید برای اتاق شماره 13

فیلم کوتاه اتاق شماره 13 به تهیه کنندگی و کارگردانی کسری تیرسحر درباره نویسنده ای است که درگیر کلماتش می گردد و خود را جای شخصیت های داستانش قرار می دهد.

اتاق شماره 13 در تازه ترین حضور خود در دهمین سال جشنواره Kinolikbez سنت پترزبورگ روسیه که در ماه جولای سال 2020 برگزار خواهد شد منتخب شد و به رقابت خواهد پرداخت.

و همچنین فیلم کوتاه اتاق شماره 13 در اولین دوره جشنواره BIFF ژاپن به عنوان فیلم افتخاری و خارج از مسابقه اکران خواهد شد که در ماه سپتامبر سال 2020 برگزار می گردد.

زمان برگزاری هردو جشنواره به علت شیوع بیماری کرونا متعقبا تغییر خواهد نمود.

کسری تیرسحر کارگردان جوان اهوازی که با اولین تجربه فیلمسازی خود که یک فیلم کوتاه 13 دقیقه ای است، با دریافت جوایزی چون بهترین فیلم از نگاه مردم در جشنواره لیفت اف (Lift-Off Global Network Sessions) لندن، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره آموزشگاه فیلم نیویورک (New York Film Academy) آمریکا و جایزه بهترین فیلم در بخش بین الملل جشنواره Indogma هند کار خود رو با عنوان کارگردان آغاز کرد.

فیلم کوتاه اتاق شماره 13 همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین موسیقی متن در جشنواره Indogma Film Festival هند شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 910

به "خبرنگاران دو حضور جدید برای اتاق شماره 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو حضور جدید برای اتاق شماره 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید