حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S22 اولترا احتمالا رکوردشکنی خواهد نمود

به گزارش مجله نایس پاتوق، طی هفته ها و ماه های گذشته گزارش ها و شایعات زیادی در خصوص گوشی های سری گلکسی S22 منتشر شده و به همین دلیل می توانیم به ویژگی های مختلف این گوشی ها بپردازیم. در همین رابطه، یکی از افشاگران مشهور اعلام نموده که حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S22 اولترا بالاتر از رکورد قبلی این شرکت خواهد بود.

حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S22 اولترا احتمالا رکوردشکنی خواهد نمود

برای یادآوری باید بگوییم که حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S21 اولترا به 1500 نیت می رسد و نمایشگرهای قرار گرفته در گوشی های S21 و S21 پلاس هم حداکثر روشنایی 1300 نیت ارائه می نمایند. اما حتی اگر نمایشگر گلکسی S22 اولترا بتواند روشنایی بالاتر از 1500 نیت ارائه دهد، آیا این موضوع اهمیت زیادی دارد؟

در این رابطه باید بگوییم که بهتر است چنین اعدادی را چندان جدی نگیرید. بله، 1500 نیت برای حداکثر روشنایی به نظر فوق العاده می آید ولی در شرایط واقعی، تفاوت بین 800 و 1500 نیت چندان محسوس نیست. از طرف دیگر، باید به اهمیت عملکرد نمایشگر گوشی در شرایط مختلف هم اشاره کنیم. به عنوان مثال گاهی اوقات زیر نور خورشید یک نمایشگر LCD با روشنایی 500 نیت واضح تر از یک نمایشگر اولد با روشنایی بیش از 800 نیت به نظر می رسد.

روی هم رفته سامسونگ در زمینه ساخت نمایشگرهای اولد حرف زیادی برای گفتن دارد و حتی اپل هم بخش زیادی از پنل های اولد آیفون را از سامسونگ دریافت می نماید. بدون شک نمایشگر گلکسی S22 اولترا بهتر از نسل های قبلی خواهد بود ولی نباید انتظار تفاوت های چشم گیری را داشته باشیم.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1837

به "حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S22 اولترا احتمالا رکوردشکنی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S22 اولترا احتمالا رکوردشکنی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید