جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات فردا دوشنبه ششم شهریورماه با حضور 731جودوکاران 126 کشور جهان در بوداپست آغاز خواهد شد. مراسم قرعه کشی این رقابتها عصر امروز برگزار شد و نمایندگان ایران رقبای خود را شناخنتد.

جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند

در روز نخست این رقابتها فردا دوشنبه جودوکاران وزن 60- کیلوگرم به روی تاتامی می روند که محمدرشنونژاد اولین نماینده ایران در میان 59 جودوکار ابتدا ویجی کومار از هند را پیش رو دارد و در صورت رجحان به مصاف برنده مبارزه کوبا و مراکش خواهد رفت. در قسمت بالای جدول نیز جودوکاران برزیل، قزاقستان و موزامبیک حضور دارند.

چهارشنبه هشتم شهریورماه در روز سوم این رقابتها و در مبارزات وزن 73- کیلوگرم محمدمحمدی بریمانلو بعد از یک دور استراحت ، به دیدار ندیم اکرم از پاکستان می رود. وی در صورت رجحان یکی از جودوکاران کره جنوبی یا کانادا را پیش رو خواهد داشت. در این وزن 73 جودوکار حضور دارند.

سعید ملایی سرگروه تیم ملی کشورمان و بخت نخست کسب مدال در تیم اعزامی کشورمان در وزن 81- کیلوگرم پنجشنبه نهم شهریورماه ابتدا به روی تاتامی می رود. در این وزن 66 جودوکار حضور دارند که زولوف از قرقیزستان اولین حریف ملایی می باشد. این جودوکار کشورمان در صورت رجحان به دیدار برنده فرانسه و یونان خواهد رفت.

رامین صفویه آخرین جودوکار ایران است که شنبه یازدهم شهریورماه در وزن 100- کیلوگرم در یک مبارزه سخت همان دور نخست به مصاف ریونوساکااز ژاپن خواهد رفت. در این وزن 55 جودوکار حضور دارند.

رقابتهای جودو قهرمانی جهان از فردا در مجارستان آغاز و تا روز یکشنبه 11 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 518

به "جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید