جلالی: نساجی در لیگ برتر می ماند، از این هفته امتیازات را می گیریم

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید این تیم در لیگ برتر می ماند.

جلالی: نساجی در لیگ برتر می ماند، از این هفته امتیازات را می گیریم

به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: هر روزی که از کارم در نساجی می گذرد، نسبت به کارم و آینده، امیدوارتر می شوم. وقتی اصول کاری و همینطور همکاری و بازیکنان را می بینیم، آن ها به من انرژی می دهند. می خواهم به طرفداران بگویم که ما به شدت کار می کنیم و بازیکنان اشتیاق دارند تا روزهای خوبی را رقم بزنند و شما شاهد روزهای خوبی برای نساجی خواهید بود.

وی اضافه نمود: برای بازی فردا تعدادی بازیکن مصدوم داریم که نمی توانند ما را همراهی نمایند. دو بازیکن محروم هم داریم. ما تعدادی بازیکن جوان آوردیم که من نسبت به آن ها امیدوارم.

جلالی ادامه داد: ما فقط مقابل استقلال بسته بازی کردیم و در برابر شهر خودرو و ذوب آهن واقعا خوب بودیم. الان با کاری که انجام دادیم، فکر می کنم به مرحله ای رسیدیم که امتیاز گیری ما از این هفته آغاز می گردد.

او درباره جذب بازیکن جدید برای تیمش هم گفت: ما در 10 روز گذشته نزدیک به 50 بازیکن را آنالیز کردیم و صحبت کردیم. اقدامات خوبی انجام دادیم و هفته آینده خبرهای خوبی به طرفداران می دهیم. من می دانم طرفداران نگران این هستند. من صحبت های آن ها را می شنوم و درک می کنم. به آن ها می گویم نگران نباشید ما راستا خوبی را طی می کنیم و این تیم در لیگ برتر حفظ می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1455

به "جلالی: نساجی در لیگ برتر می ماند، از این هفته امتیازات را می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: نساجی در لیگ برتر می ماند، از این هفته امتیازات را می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید