پیشنهاد استقلال به یک مربی تازه کار

به گزارش مجله نایس پاتوق، فرهاد حمیداوی ظهر امروز در نشستی خبری گفت: تا پای جان در مشهد کار خواهم کرد؛ قرارداد سیدمهدی رحمتی با شهر خودرو سه ساله است و از وی توقع قهرمانی در سال سوم را داریم.

پیشنهاد استقلال به یک مربی تازه کار

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

وی بیان نمود: اعضای هیئت مدیره باشگاه را به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد و بنده به اجبار برای انتخابات فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی را پذیرفتم.

مالک باشگاه شهر خودرو با تصریح اینکه نگاه ویژه ای به فوتبال پایه داریم، ادامه داد: تنها خواسته ما از مسئولان مشهدمقدس تأمین یک زمین تمرین مناسب است زیرا این تیم براساس برآوردها 300 تا 400 هزار طرفدار دارد و باید این مهم محقق گردد.

حمیداوی با اشاره به شرایط بازار جابجایی نیز مطرح کرد: بازیکنی که با ما توافق 600 میلیونی داشته با یک تیم سبزپوش قرارداد 7 میلیاردی امضا نموده است.

وی در ادامه با اشاره به مطالبات باشگاه شهر خودرو نیز گفت: از مدیریت باشگاه پرسپولیس بابت عدم پرداخت رضایتنامه یحیی گل محمدی گلایه مند هستیم. چک باشگاه پرسپولیس همان روز اول برگشت خورد اما ما سکوت کردیم.

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: تنها کمکی که مدیریت شهری مشهدمقدس به ما انجام داده است یک و نیم میلیارد تومانی است که بابت پاداش به بازیکنان در سال 98 پرداخت شده است.

حمیداوی گفت: رحمتی روز گذشته از تیم فوتبال استقلال تهران پیشنهاد سرمربیگری داشته است. روبه روی تیم های دولتی کمر من شکسته است؛ ما سه باشگاه تراکتور و نساجی و شهر خودرو با تیم های دولتی رقابت می کنیم.

وی اضافه کرد: حسین مرادمند با قرارداد 12 میلیاردی رفت؛ از ابتدای مهرماه تا به امروز 43 میلیارد تومان بدهی را صاف نموده ایم و اینک باشگاه شهر خودرو هیچ گونه بدهی ندارد.

مالک باشگاه شهر خودرو اعلام کرد: بازیکنانی که جذب نموده ایم بهترین های ایران هستند و هدف ما کماکان کسب سهمیه آسیایی است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1206

به "پیشنهاد استقلال به یک مربی تازه کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد استقلال به یک مربی تازه کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید