توسعه ارتباطات پارلمانی ایران و ویتنام نقش موثری در گسترش تعاملات دارد

به گزارش مجله نایس پاتوق، تهران (پانا) - رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- ویتنام می گوید توسعه ارتباطات پارلمانی میان مجالس دو کشور نقش موثری در تسهیل و گسترش تعاملات دو کشور در سایر بخش­ ها بویژه در زمینه مالی و تجاری دارد.

توسعه ارتباطات پارلمانی ایران و ویتنام نقش موثری در گسترش تعاملات دارد

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خانه ملت، جلیل رحیمی دنیا آبادی روز چهارشنبه در ملاقات نگوین مان­ هی­ بن سفیر ویتنام در تهران در این ملاقات با تاکید بر اهمیت توسعه مناسبات محبت آمیز میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوسیالیستی ویتنام اظهارکرد: توسعه ارتباطات پارلمانی میان مجالس دو کشور به ویژه میان گروه های دوستی پارلمانی و کمیسیون های تخصصی، نقش موثری در تسهیل و گسترش تعاملات دو کشور در سایر بخش­ ها بویژه در زمینه مالی و تجاری دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استفاده از توانمندی ­های دو کشور، به توسعه هرچه بیشتر همکاری­ های مالی، تجاری، صنعتی و علمی یاری خواهد نمود.

رحیمی دنیا آبادی اعلام کرد: مردم ایران و ویتنام با مقاومت و ایستادگی در برابر فشارهای آمریکا و متحدانش، استقلال و آزادگی خود را حفظ نموده و به الگویی برای سایر کشورهای دنیا مبدل شده­ اند.

نماینده مردم تربت­ جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی این ملاقات نسبت به توسعه مناسبات جمهوری اسلامی ایران و ویتنام در سایه کوشش و اهتمام نمایندگان عضو گروه دوستی پارلمانی تأکید کرد.

نگوین مان ­ هی ­بن سفیر ویتنام در تهران نیز در این ملاقات با اشاره به اهمیت توسعه مناسبات فی مابین در عرصه های مختلف گفت: همکاری ­های پارلمانی در شناسایی راه ­های گسترش تعاملات و برطرف موانع موجود در جهت توسعه همکاری­ های فیمابین نقش بسزایی دارد.

سفیر ویتنام در تهران در ادامه اضافه کرد: توسعه مناسبات همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مهم در منطقه و دنیا، در سیاست خارجی کشورش از صندلی ویژه ای برخوردار است.

نگوین مان ­هی­ بن در این ملاقات بر ضرورت همکاری­ های دو کشور در زمینه های مالی، علمی، دانشگاهی و صنعتی تاکید نمود.

در این ملاقات مصطفی رضاحسینی قطب آبادی نماینده مردم شهربابک؛ مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان؛ روح الله عباسپور نماینده مردم بویین ­زهرا و آوج و حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا حضور داشتند و به گفتگو پیرامون یاری به توسعه همکاری ­های محبت آمیز فیمابین پرداختند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1195

به "توسعه ارتباطات پارلمانی ایران و ویتنام نقش موثری در گسترش تعاملات دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه ارتباطات پارلمانی ایران و ویتنام نقش موثری در گسترش تعاملات دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید