تغییر کادر فنی تیم ملی پاراوزنه برداری

به گزارش مجله نایس پاتوق، اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان با کادر فنی جدیدی برگزار خواهد شد.

تغییر کادر فنی تیم ملی پاراوزنه برداری

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد که اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی پاراوزنه برداری اعزامی به مسابقات جهانی گرجستان از 9 تا 19 مهر ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می گردد.

روح الله رستمی، سید حامد صلحی پور و نادر مرادی (تهران)، امیر جعفری و مهدی صیادی (البرز)، سیدیوسف یوسفی، سامان رضی و محسن بختیار (گیلان)، علیرضا ایزدی و صمد عباسی (کرمانشاه)، علی سیفی و امیرسجاد یوسفی زاده (خراسان رضوی)، احمد دوستدار و کامران رضی (مازندران)، علی اکبر غریب شی (فارس)، احمد امین زاده (خوزستان)، احسان صوری و سعید اسکندرزاده (اردبیل) و محمد رجبی (قزوین) 19 ملی پوشی هستند که در این اردو به تمرین می پردازند.

در این خبر هیچ اشاره ای به کادر فنی نشده است و بر همین اساس به نظر می رسد این کادر با تغییراتی روبرو شده و قرار است فردا اسامی سرمربی و مربیان نو اعلام گردد.

تیم ملی پاراوزنه برداری با سرمربیگری علی اصغر رواسی و مربیگری علی فخرآور در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو شرکت کرد و پیروز به کسب یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز شد. این در حالی بود که برای این تیم کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز پیش بینی شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1784

به "تغییر کادر فنی تیم ملی پاراوزنه برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر کادر فنی تیم ملی پاراوزنه برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید