ترکیب تیم ملی تکواندو دانشجویان معین شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، با برگزاری مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان در گروه مردان، ترکیب این تیم برای حضور در یونیورسیاد جهانی چنگدو معین و اعلام شد.

ترکیب تیم ملی تکواندو دانشجویان معین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، این رقابت ها عصر امروز (آدینه - 15 اردیبهشت ماه) با حضور منتخبین مراحل اول و دوم به همراه اعضای تیم ملی با قضاوت داوران بین المللی در محل خانه تکواندو برگزار و در نهایت ترکیب تیم ملی دانشجویان برای با حضور در بازی های یونیورسیاد (دانشجویان دنیا) معین شد.

هادی ساعی رئیس و دکتر اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو و مدیرفنی تیم های ملی، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی اعضای کادر فنی تیم ملی، رضا ایمان زاده مربی تیم ملی دانشجویان، علی تاجیک رئیس سازمان تیم های ملی و یوسف کرمی عضو کمیته فنی فدراسیون از نزدیک مسابقات را زیر نظر داشتند.

در خاتمه این مسابقات مهدی حاج موسایی در وزن 54- کیلوگرم، علیرضا حسین پور در وزن 58- کیلوگرم، عرفان بزرگی در وزن 63- کیلوگرم، محمد صادق دهقانی در وزن 68- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم، آرین سلیمی در وزن 87- کیلوگرم و علیرضا نادعلیان در وزن 87+ کیلوگرم با فزونی مقابل رقبای خود به ترکیب اصلی تیم ملی دانشجویان راه پیدا کردند.

تیم ملی تکواندو دانشجویان با راهنمایی بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و رضا ایمانزاده به عنوان مربی در رقابت های یونیورسیاد حضور پیدا می نماید.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان دنیا طی روز های 6 تا 17 مرداد ماه سال 1402 به میزبانی کشور چین در شهر چنگدو برگزار می گردد و در راستای کسب سهمیه امتیاز 20 امتیاز به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 2207

به "ترکیب تیم ملی تکواندو دانشجویان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم ملی تکواندو دانشجویان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید