تخلیه 3500 نفر در پی آتش سوزی شدید در مرکز خرید بمبئی

به گزارش مجله نایس پاتوق، در پی وقوع آتش سوزی شدید در یک مرکز خرید در شهر بمبئی هند، 3500 نفر از ساکنان یک برج مسکونیِ 55 طبقه در مجاورت این فروشگاه تخلیه شدند.

تخلیه 3500 نفر در پی آتش سوزی شدید در مرکز خرید بمبئی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایسنا، در ابتدا بعد از مشاهده ستونِ دود غلیظ که از طبقه دوم مرکز خرید سیتی سنترال خارج می شد، مقامات در جریان گزارش آتش سوزی قرار گرفتند.

این آتش سوزی که در ابتدا خفیف به نظر می رسید با توسعه سریع به طبقه های بعدی به حریق سطح 5 یعنی نوع شدید رسید و بعد از حدود 10 ساعت از شروع اطفای آن با مشارکت 250 آتش نشان، 24 ماشین آتش نشانی و 16 تانکر آب همچنان ادامه داشت.

تصاویر ویدئویی منتشر شده در شبکه های اجتماعی تا صبح امروز (آدینه)، وجود دود غلیظ و سیاهی را در اطراف این مرکز خرید نشان می دهند.

خبرگزاری اسپوتنیک خاطرنشان کرد: حدود 300 نفر بعد از شروع حریق به موقع از ساختمان نجات یافتند اما دو آتش نشان دچار مصدومیت خفیف و به یک بیمارستان محلی منتقل شده اند که یکی از آن ها به دلیل خفگی بوده است. هنوز دلیل دقیق این آتش سوزی تعیین نیست.

بنابر گزارش رسانه های محلی، ساکنان برج مسکونی مجاور موسوم به ساختمان Orchid Enclave هم تخلیه و به محل امنی منتقل شده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1732

به "تخلیه 3500 نفر در پی آتش سوزی شدید در مرکز خرید بمبئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه 3500 نفر در پی آتش سوزی شدید در مرکز خرید بمبئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید